- 329 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
CİLALI DERİ ALTINDAKİ ÇİRKEF
her vesileyle sahneye konan oyunların, sistemden beslenen ucuz oyuncuların tarzları, bize yakın tarihimizdeki komplolarla ilgili açık ve net bir fikir veriyor.
asılan kesilen, zulme uğrayan, kandırılan aşağılanan mazlum halkımız... vatanperver liderlerin iç ve dış mihraklarca yıpratılması, bombardımana maruz bırakılması. basın, sanat, sivil toplum örgütleri vb. adı altında faiz lobisinden beslenen baskıcı bir kontrol mekanizması.
ön planda aydın olarak lanse edilenlerin aslında düzenin işbirlikçi tetikçisi ya da onlardan beslenen değerleri iğdiş edilmiş devşirmeler olması. gerçek münevverlerin dinci, şeriatçı, gerici, takunyacı şeklinde damgalanması, alay edilip aşağılanması...
ve maalesef eğitimli insanların yarı aydın olup bu taşeronların söylemlerini gerçek kabul etmesi ya da çıkarları için öyle kabul etmesi, kendi dini ve ahlaki değerlerinden uzaklaşmış; dünyevi, nefsani bir yaşantıda batının taklitçisi olmaları.
Soma’yı borsada kazanmak için alet edenler, gezide ağaçları bahane edenler sizin cilalı deriniz altındaki çirkefi görebiliyorum.
Burjuva, işçilerin dirisini ; sosyalist ölüsünü sömürür. Vicdan temelinden hareket, her iki sömürüye de baş kaldırmalıdır. M.Nicolaus
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.