- 789 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Haksızlığa uğramış tüm yürekler için..
İstanbul beni büyütüyor(kitaba devam)
Zamanın ağır aksak geçişlerinde olduğunun varsılında yanılan tüm insanlar ne düne ne bu güne bakabilmişlerdir.Belkide dün de yaşamaktan bu günü ve yarını görememişlerdir.Komplike bir algı ve beyin fonksiyonlarının tam donanımıyla bakabilmek hayata çok az insana nasip olan bir veridir.Sabah oluyor akşam oluyor her insan ve canlılar için iyi de bu zaman zarfını nasıl değenlendiriyoruz acaba ?.Önemli olan her gün biraz daha ileriye taşımak değil mi bilgilerimizi ,öğretilerimizi. Alışagelmiş kalıpların içinde bocalayan insanoğlu için hayat bakıyorum da bir azap.Kendi kendine dünyasını kahırlara bulayan insanoğlu nedense her olayda başkalarına bunun günahını yüklemek gayretinde.
Boşlukta kalan bireyin yapacağı ,öğreneceği çok şey olmasına rağmen (kadın ,erkek ayrımı olmadan) ya tüm gün uyuyup geceyi nette geçirmek,ya işleri beklerken netten lak lak etmek ,dedikodu etmek,aranmak,evdeki eşi aldatmak ve bunun adına aşk demek.Aşk bu mu?
Hadi aşk bu sizce peki bu konuda günahı olmayanları neden kendiniz gibi görmek isteyip de lekelemektesiniz?
Lekelediğiniz insan yüce değerlere mi sahip yoksa?
Bu konuya gelme nedenim yine dinlediğim bir olmuşluktan..Hanım efendi kendisi beyefendiyi eşinden ayırıp alıyor yanına(yuva yıkanın yuvası olamaz)..Zaman geçiminde rahat durmayan beyefendi yeni bir aşka yelken açtığında o an evdeki bayan kendi yaptığını unutarak gerçekleri bilmeyen hemcinsini lekeleyebiliyor...Ya da ben çok ciddi bir kimliğim diye bas bas bağıran evine eşine mutu olduğunu belirten kimliklerin maceraları ayyuka çıkmışken ,evinde evlatlarının başında eşinin yanında ve ailesi ile hemhal olanları kendileri gibi görmek istediklerinden nette lak lak ettikleri kişilere anlatıyor? Bu ne lahana ne turşu demez mi gerçeği bilenler.Bir grup ise laf o.....luğunda muhteşem kariyerliler.Uydurdukları yalan sanrılarıyla ne yazık ki bu laklaklarda düzgün insanları karalamaktalar..Şiiişşşttttt unutmayın bu dünyanın ötesi de var.
Diğer bir grup ise ne olur biterse anında başka bir tarafa yetiştirecek !Karnına tencere tencere yemekler sıgmiş ama laf söz sığmamış.Bu türlere hemen yemi verirsiniz ve bakarsınız ki ulaştırmış yerine:)Ve hemen notunu verir ve uzaklaşırsınız .BEKLEDİĞİNİZİ YAPMIŞTIR ÇÜNKÜ.
Vicdan yaparsınız yardım edersiniz,destek verirsiniz istediğini yapmadınız mı anında elinizi koparmaya bayılanlara ne demeli:)
Oturur izlersiniz işinde gücünde evinde ocağında olanlara bile bu türler zengin hayat yaşamak için zenginlerle oluyor diye b....k atabiliyorlarsa insanımızın ne hale geldiğini kıskançlıktan çatlamaya ramak kalmış bu kişilerin ne acınacak durumda olduklarını görmeye içiniz elvermez.Ama durum budur.
ve karar verirsiniz ....
benim kendi ruh sağlığım ve hayatım her şeyden herkesten daha önemli.Uzak kalın benden...Deseniz deeeeee......Yapışırlar bir şekilde çünkü ruhları yalanlarlabeslenir olmuştur ve kimliğiniz toplumda onların kademe ,kademe üzerindedir başarılarınız da cabası...III ıhhhh sizle uğraşmadan rahat edemezler.Yanınıza yaklaştırsanız sizi sömürürler ,uzaklaştırsanız yine sizden prim yapmaya bakıp yine sizi sömürürler:)
Neyse :Atalarımızın dediği gibi meyve veren ağaç taşlanırmış.
............................................................Sevgilerimle
.......................................................................................EMA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.