- 599 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
tanıdım say seni cancağazım. :)
Selamlar olsun cancağazım..Seni kelimelerle sana anlatmak tuhaf geliyor kalemime çünkü daha ben beni anlatamamışken, bir yabancıyı yazmak, tuhaf işte..Duygular var yüreğimizde çözemediğimiz..Salınarak gelen acı bir meltemi hissediyorum her gece hüznün gölgesinde. Ve yalnızlığın elemli koynunda dalıyoruz uykularımıza.
Arkadaşım, mihrimah gönlünü gördüm o suskun cümlelerinde.Hüznüme sıçrattığın, sessizliğe kafa tutan kahkahanı duydum.Özlemler musallat olurken yaşlarıma, hicranımı silen mendilim oldun. Övgülere boğuyorum sanma seni, olanı inkar etmek yakışmaz bana.Bu kadar zamanda tanıyamaz ki kimse kimseyi. Saflığını gördüm bir tek. Bir de sevinçlere çıkan merdivenim oldun bu sayılası saatlerim içinde..
Arkadaşım, suzan-ı ateşi söndürmek kolay değildir bilirim. Aynı ateşle yandı gönlüm yıllarca hala taşıyorum alevini. Aklına sığamayacak kadar sevmek varmış bende beklerken öğrendim ama alışmayı da.. Hayallerinin baş tacı yaparsın sevdanı sonra o taht kırılır sende günler sonra o kırıkları toplamayı değilde basmamayı öğrenirsin. Çünkü kalp bi defa sever ve unutmakta mümkünlerden uzaktır.
Arkadaşım sen mihrimah gönlünde yer ayırma zalimlere izi kalsa da kendisini koyma.
Son olarak daha çok şey yazarım ama kallemim susuyor kalem susunca yazan ne yapsın.
aniyo.^o^
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.