- 679 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
yaşam heybemden karışık-7***
((vurgun bakışlar
işlenip durur
gergefine nakışlar !! ))
** " Bir bahar akşamı rastladım size.. Telaşla neden başınızı eğdiniz öne ? ".... Utanmıştır !!! Yakalandı ya !!!
** Baksam anlıyor,konuşmayız o yüzden !
** katılırcasına ağlamak ,gönlümün mezraasında ; senin omuzların da !
** Artık o kadar uzaklardasın ve gelmeyeceksin biliyorum !! Ama nasıl hala yanı başımda , içimdesin ki !!!
** kalkıp hiç gitmedim ; gecelerime geldiğinde !!!! Yarı uykulu dinledim; buğulu,titrek sesinde özlemleri.. Sonunda uykumu getirdi ninnilerin !! Özür dilerim !!
** Bir adım atsan var ya; görürsün dünyanın en büyük sprintini !
** Yıllardır ringdeyim !!! Yediğim yumruklardan grogi durumdayım. Hadi şöyle okkalı bir aparkat !!! Ve senin yumruğundan nakavt !!!!
** Kalbimi öfke ve nefretle doldurduğundan beri; aritmi bozukluğum düzeldi !!
**** Baktığını görürsen anlam ifade eder !!!
**** Öyle biri yoktur aslında !!! Ama hep var,gelecek sanırsınız nedense !!
**** İştigal ettiğiniz mesleğiniz dışındaki konular da; fikir beyanlarınız da ,başkalarının da söz hakkı olduğunu unutmayınız !!!
**** Her alanda muhteşem ve hızlı tekamüller içerisinde olan insanlık alemi; bunu eskilerin filozoflarının metafor,ironi,aforizma ve felsefik yaklaşımlarında gösterememektedir ki ? Düşünce,fikir ve yorumlar yeniliğe kapalımıdır ?
***** Çocuk ağlıyordu durakta.. Nedenini sordum. " Ayısını evde unutmuş,alalım diye ağlıyor" dedi annesi. " Ağlama yavrum ..bak ben varım" der demez annesi " Hadi yavrum oyna amca ile " demez mi !!
***** Şu saçlar üzerine ne güfteler,besteler var !!! İmreniyorum doğrusu ve kıskanıyorum !!! Desenize; bana kimse saçlarımı anlatmayacak !
***** Şarkı paylaşarak ; haberleşmek moda şimdiler de !!! Başka yerde kendi;ama birden hit oluyor " Sanma Unuttum Seni !!." şarkısı.. Şifreli mesaj ve teselli..Yesinler seni!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.