- 611 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
siz kazandınız ??
Bilinmiyor ki döngü kısır mı doğurgan-mı?????????sizleri sahte kimliklerde istemedim istemiyorum
ya olduğunuz yada büründüğünüz kimlikte görmek istiyorum"ister eksi ister artı fark etmez ama çırılçıplak acık net.saf ve olağan şekilde
Bir çok kez yeniden düşününce arınmış olarak.razıyım geç kalmış olsak ta geç kalmışlığımıza.. yeniden bir sayfa açabiliriz hayata .
Çoktan büyüdü içimizdeki çocuk yaşamadan yalnızlıklarımızda..Düşmeye hazırken,gel "Bir el.. ver bana"
ben görüşümü belirtiyorum sadece ,siz bi görüş istediniz ben de sizlere fikrimi söyledim.
Çok feci,darbe yediğimi sandığım yaşamımdan değil seçimlerimin yanlışlığı idi , maneviyat uğruna ve birilerini kırmamak adına :oysa ,kar yumağı gibi
bu tercihler yaşadığım sürece katlanarak üzerime geldi, seçmekten değilde secilen ben kurban oldum.. zamana,
oysa ki hiç bir zaman suçu yaşanılanlara atmak değil derdim..bir çok insanlar gördüm,insanlığa soyunmuşlarken çıplak,Ve içleri boşmuş.sıvası çatlak duygularını kapamış katmerli boyalar.at gözlükleri ile hayata bakıp kendi duygu düşüncelerini egolarını dikte ederek lanse eden,Bilmiyordunuz?aslında!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mutluluğun sırrı Salih ve Saliha bir insanla beraber olup,inanmak ve paylamaktan geçerdi ,her şeyi arkada bırakıp çocuk gibi özgür yaşamak,saf ve her seferinde dayak atan annesine anne diye ağlayan çocuk gibi.
Ah bu insanlar anlamadılar beni Aptal sandılar sardırdılar.Anlatmak istediklerini savundular
Hep dayattılar zorbaca kendilerini kendi doğrularını kabulle zorladılar empatiden uzak ve bağnaz olarak oysa sevgi ,yaşamak , paylaşım vardı.
kelimelerde sözlerde hep mükemmeldik ya hareket ve uygulamada, sınıfta kaldık . acaba maskesiz,acık net olduk mu ömrümüzde önce kendimize bir kez soralım ben ne kadar değerliyim ve sevdiklerime yada insanlara ne kadar değer biçtim yaşadığım zaman boyunca diye....
Hep isterik davrandık,bizi biz olarak kabul etmediler, sevgi adı altında yavaşça ölüme konuşmaya çalışacaktık anlatmaya alışacaktık ama , yarğıladınız.. suçladınız.’ sizler haklıydınız Ulaşılmaz hayat tecrübeleriniz vardı sizin.,zamana teknolojiye yenik düşüp,Körelen fakat deştikçe acıttığınız kendinize bile anlatamadığınız yaralarınızı zorla aşıladınız,Saflığını bozarak beyazın,bize iyilik edip saygın kılmak mıydı amacınız?
Yada hayatını karartmak mıydı empoze ettiklerinizle. halen bunu bile anlamadınız yaaaa....................
bakın şimdi ,,,Her şey daha farklı ,,,,Her şey daha kara,,,Ve her şey,,,,Karanın karası.
Buyurun efendim. !sayenizde......Becerdiniz !size bakan yüreği "siz" Eşleştirdiniz
Lokal anestezi yaptınız beynimizin çalışan yerlerine körolan hislerinizi,Pansumana gerek görmeden ,verimli bölgelerini, En değerli duygularımızı ve aldığım onca yıl emek verdiğim eğitimi ve sayenizde yaşam ömrüme ihanet belgemi!Bir çöp gibi attınız.üzülmeyin belki okuyunca yada anlayınca ,bizler neler yapmışız diyeceksiniz.
Biliyor muydunuz?,Bitirdiğiniz yerden digerleri başlıyor,Kısır döngü farklı yaşam ve frekans işbirliğinde...
Bu hiç adil değil.aslında,beraber Birlikte-yasama fikri.?herkes ve yaşantısı sınıfa ve cinse ayrılmış bu zamanda :der ya bir ata sözümüz, davul bile dengi dengine diye.
işte öyle
önce insan olup insan değeri görmeliyiz ve insana insan değeri vermeliyiz sonra sınıfını öğrenip o kategoride değer biçmeliyiz ki mutluluğu yakalayabilelim, değilimi? aciz hane ben hep bunu savundum ve savunmaya devam edeceğim,aksi ispat edilene kadar.her zaman düstürüm olmuştur.
bu söz karakterin olmadığı yerde hiç bir şey yoktur. önce nefsime dikte ettiğim tek söz bu...onun içindir ki,Birimiz yaşamalıydı,acısını çekmeden yanına gidemezdi bir diğeri,,
şimdi:"Teşekkür ederim."Beni kendime getirdiniz,Beni
benden istediniz!çok zor olsa gerek,farkında olmadığım ,unuttuklarımı , zevk aldıklarımı,hissettirdiniz eziyet ederek içime,Akıttınız tüm zehirlerin izi,tatlandırarak
Şimdi özler miyim artık dost bildiklerim ve bana en yakın gibi gözü küpte yer gök arası uzaklıkta kiler sizleri bilmiyorum.
fakat ben şimdilerde genetiğiyle oynanmış bir meyve gibiyim.
Yo..! yo0..! ihanetlelerimi ve yalanlarımı da düşünmüyorum
Onlar sizin kurgularınız.
Anlama algılamada sorunu yaşıyorum,yaşatmayın bana hiç!
Unutkan lığımı hiç kullanmadım günahımı aldınız.Sadece zorlamadım toz kaplamış idrak yollarımı
Ben mutluydum mutlu! Apansız zihnime tecavüz edilmeden önce.Şırıngalandı gun ,gun.
Yaydınız zamana tacizlerin izle.
Hiç hesaplanmayan adı bile konmayan bir oyuna çekildik ve kural sızdı kurgularımız. yaşam tarzımız,Hatta: hikayesi hiç yazılmamış sözcüklerde yerimizi ararken kaybettik birbirimizi,,,
siz çıkarken benim düştüğümü sandınız oysaki ben artık iniyordum sizin varçağınız hedeften, bıraktım sizi devrinizde buyurun siz ..Kazandınız!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.