- 898 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ihanet ve sadakat...
.
Aşk birebir benzerliğimizden yola çıkarak.
Bir o kadar da gerisine gidersek böylesi hiç yaşanmamıştı: yasaklanmış bir meyve olan, elma ile uzaktan ve yakından ilgisi bile yok anlattıklarımın.
Uzun lafın kısası:’suçsuzdur Havva ve Âdem baba günümüze yanlış aktarılmış iftiradır bu yaşananlar, diyorsam bir bildiğim var izlenimini bırakmadan önce
Bildiklerimi yanlış izlemlere teslim etmeyeceğim de peşin peşin söyleyeyim.
Gerçi kaygılarım yok değil anlatılanların günümüze aktarımda.
Ama o zaman şimdi ki zaman değil: biz bu gündeyiz. Bu düşüncelerim fantezi olarak da algılanmasın. Sakın ama sakın…
Yalanın egemen olduğu kurguladığı iddiaları belgelenemeyen birilerini yazmak geldi aklıma.
“ İnsafsız avcıya hizmetten zevk alan ancak köpektir” demiştir Namık kemal üstat
Nefsin burada avcı olduğunu kendi düşüncelerimde teyit ediyor, köpeğin kim olduğu zaten beli…
Aşkta, iki farklı karakterin arasındaki tüm bencilliklerde olduğu gibi, burada dozunu gittikçe arttırdığının kokusunu alırsın.
Amaç üçe ayrılır: nefis, sahipsizlik ve cevre.
Her zaman yeri göğü bir birine katacak iniltiler gösterecek kendini bu hastalığın sorumlusu ilan eden kişi kim olmalı sorsun da
Orda kişisel çıkarlarımızdan arındığımız kabul edip aynı noktaya parmak basmakla başlamalıyız…
Her şeyin öncesi kişisel hırslarını iyi kullanan erkekte suç
Sonrası da kadın olmak üzere vebali toplumun sırtında olduğunu biliyor muydunuz?
Arananı bulmak sanıldığı kadar zor değil: sevmenin sevilmenin anlamını yitirdiği hele ki bu dönemlerde.
Gizleyecek bir şeyi olan adam izlerini beli ettirmemek için çabalasa da. Bu öyle bir çamur ki! Gerisinde ve ilersinde bir takım izleri bırakmaması kaçınılmazdır.
Sadakat mağdur olarak görünmesi bir yana “artık her şey kula mubah” diye düşünmeye başlamışsa
Böylesi bir ruh hali ile nasıl davranılması beklenir ki
Kulaktan kulağa hep konuşuyor ve ne dediğinden kendide farkında olamıyor.
Tahta bir kılıç elinde yel değirmenlerine saldırıyor. Karşısında kocaman hiçlerle. Ve de en gülünç şeysi de bu.
Hayal kırıklığını tek başına yaşadığını sanıp, onun gözünde herkesi işbirlikçi,
Aleyhine de iyi veya da kötü çıkacak sonuçlar bir iki adım ilerisinde olduğunu görür. Buda onun körler köyünde ayna sattığının resmi kanıtıdır.
Vah! Halimize demenin zamanı…
O kişi nefsi terzisine bakıp bir aşığa bir yukarı inip çıkıyor. Geçmişinde beraber yürüdüğü insanı olunmaz aymışlara salmış. Bunu hesabını sonraya bırakacağım derken.
Oysaki kendinin olmayan bir dile düşürürse ne olacağını biliyor…
......
zaralıcan yine ben:)
8-4-2014
ist
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.