hayat belirtisi..
ılık bir maviye dönüyor gökyüzünün rengi bu saatlerde..
akşamın geldiğini hatırlatır gibi saçlarımı dövüyor rüzgar.
karşı bahçedeki ceviz ağacında iki aşık kumru meşk ediyor günlerdir..günün bu saatine kadar nerede olduklarını bilmiyorum..
ama her akşam aynı saatlerde gelip aynı dalda sevişiyorlar..
kalabalık bir çocuk sesi geliyor aşağıki sokaktan..bütün dünyayı arkalarına almış gibi ve herşeyi yerli yerine koymuş gibi..
öyle eminlerki kendilerinden..çığlık çığlığa kafa tutuyorlar gün batımına..
yan bloktaki yaşlı teyze bahçeye ektiği kıvırcıklarla konuşuyor yine..nasıl umutlu bakıyor toprağa..
nasıl alacaklı..
üst kattan cızırtılı bir müzik sesi geliyor..hep akşam üstleri kulaklarını tıkıyor o sarı saçlı delikanlı hayata..gümbür gümbür bir sessizliğe hapsediyor kendini..ya da sessizliği kendine..
ve bir yerde birileri aynı akşamüstünün ayrı gürültülerini çekiyor içine derin derin..
bir başka ceviz ağacının gölgesi başka aşıkları konuk ediyor..
toprak alacağını vereceğini ayırd ediyor başka bir şehirde
bir fincan kahvenin dumanına sarılıp gidiyor hüzünler..
nefes alıyor hayat
biraz ağır biraz aksak..
ve diyor ki arka fondaki şarkıda
ölünmüyor mutsuzlıuktan!
hayat belirtisi.. Yazısına Yorum Yap
"hayat belirtisi.." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.