- 463 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAM HEYBEMDE BİRİKENLER - 17---****
((((Sen gittin ya; ne yükler kalktı üzerimden
Ne kadar güzel şeymiş meğer yaşamak
Ziyan olup gitmiş kahırla dolu onca yıllar
Unuttum ; ne renkti gözlerin
Hakikaten adın ne idi söyler misin ? ))))
**Dünya Tiyatrolar Günü !!! Kimsenin kutlamasına da ,tiyatroya gitmesine de gerek yok ki !!! Tiyatro oyun ve oyuncuları meydanlarda,kanallar da !!! İzleyin bedavadan işte !!!!
**" Dünya’nın çivisi çıkmış !!! " ... Hadi alın çekici,keseri elinize; çakalım yerli yerince !!!!
**Kara trenin kara dumanlarında kayboldu gitti kara gözlü, kara kaşlı kadın !!!
**selpak mendil sallamaya başladı " güle güle !!" derken... O sırada başlayan sağanak yağmur da eridi gitti vedalaşma !!!
***Sevdiğinizden ayrıldığınız da ; hatırasına hürmeten sizde kalan ona ait izlere dokundurtmayınız !!!
***Fotokopili yaşam hazırcılıktır !!!
**Hayat nasılsa geçiyor be !!! Ah ne olur sanki delmeden geçip gitse ya !!!
**Ah şu şarkı,türküler yok mu ? Kimi oynatır şıkır şıkır ; kimide ağlatır hüngür hüngür !!!
**Hem gözünü seveyim ve hem de içine edeyim şu nağmelerin !!!! Kimi ısıtır yüreği; kimi sızdırır, bezdirir insanı !!!!
**Unuttum dersin ; bir şarkı çalar alır götürür seni gönül sızılarına notalarında !!!!
**Ah şu notalar !! Bir bakarsın noktalar; bir bakarsın yaşatır sevdaları ve anlatır bestelerde hikayeleri !!
*** İşlemi bitmiş vakaalar için; hiç olmamış ,yaşanmamış gibi koreografiler hazırlamak aldatmacadır !!!!
*** İnsanın sevdası için ayakta durması gönlünün ve boynunun borcudur !!!
**Bırak kır düşmüş saçlarımı; bir kutu boya alt tarafı !!! Ya kır düşen gönül yanı; nasıl boyanır ki !!!!
**Yorgun kollarım; sarılma sakın !!! Bakma; bozuk gözlerim, göremem !!! Uğraşma dolu yüreğim ; yer yok !! Lütfen iner misin !!! (
**Sesinin tınısında ne hazlar var !!!
**Yorma kendini; sus !!!! Nasılsa kaşın,gözün ve yüzün konuşuyor !!!
**" Yanağı allı gelin ; ben sana yandım gelin !!!" ... Yanarsan yan !! Kız gelin olmuş hala aklın,gönlün allığın da !! Ölümün tabi ki olur antep’in veya bilmem neyin yolunda !!!!
***Yaralar iyileşmek için; bazen yara açanların gitmesini bekler !!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.