- 688 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kinıklı Ozan Zihni Aslan, ödülünü Ankara'da Aldı.. / Hikmet OKUYAR
=
Nükteleri, taşlamaları, deyişleri, müzikleri ve besteleri ile Ünlü olan ayrıca Kınıklı Zihni olarak da Kelkit Vadisi Kültür Sanat etkinliklerinde ismini duyuran Şebinkarahisarlı Ozan Zihni Aslan; şiire, şaire, Şebinkale Şiir Etkinliklerine katkıları vesilesiyle ’ Hikmet Okuyar Şiire Üstün Hizmet Ödülü ’ aldı..
Kınıklı Ozan Zihni Aslan’ın Şebinkarahisar Kalesi Kültür Sanat Etkinlikleri Meydanında alması gereken ödül; 28.Mart.2014 günü Saat 18:30 da Ankara Kızılay’daki Şebinkarahisalılar Vakfı Genel Merkezi’nde Vakfın aylık olağan yemekli toplantısında Bir kolu Şebinkarahisar Giresun ve Ordu’da bulunan ve 5 Yıldızlı Amasya Elması Tanıtımları ile Ünlü Amasyalı Şair, Şiir Yorumcusu, Amasya Sevdası Şiir Etkinlikleri Organizatörü, Amasyaşat Başkanı, Şebingülü Dostu Müzeyyen Keskin tarafından verildi.
Amasyaşat Başkanı Şair Müzeyyen Keskin; Şebinkarahisarlılar Vakfı Başkanı Şair İsmail Şenol ve Şebinkarahisar Sevdası öncülerinden Cevdet Tuna, Murat Sayılgan, Sözer Zaimoğlu, Ersin Yalvaç ve Mustafa Uluçeçen isimli kültür sanat dostlarının huzurunda; ’ Hikmet Okuyar Şiire Üstün Hizmet Ödülü ’ şeref serlevhası ile birlikte; 1 Avuç Giresun Fındığı, 1 Avuç Şebincevizi, 1 Paket Gümüşhane Kuşburnu Çayı, 1 Adet Şair kalemi 1 Adet Karadeniz Sevdası 1 Adet Türkiye Sevdası armağan etti.
Şebinkarahisarlılar ile Kelkit Vadisi coşkusuyla Şebinkarahisar Sevdası Amasya Sevdası, Karadeniz Sevdası ve Türkiye Sevdası tanıtım turizm kültür sanat etkinlikleri duyarlılığını Şebinkarahisarlılar Evi konuk severliliğinde şiir güzelliğinde paylaşmaktan ailem adına, Şebinkarahisarlılar Amasya Genelgesi Dostluğu adına mutluluk duyduğunu söyleyen Müzeyyen Keskinen Keskin; Ankara Kızılay havasında Şebinkarahisar Bir Bahar Akşamı Şiir Sohbeti ile İsmail Şenol Zihni Aslan Şebingülü Dostluğu oluşturduklarını vurguladı ve Vakıfın konuklarına ve ilgi alanındaki hemşerilere ödül töreni güzelliğinde selamlarını teşekkürlerini iletti.
Hazirundaki Müzisyen Bestekar Ozan Kınıklı Zihni, Şair Yazar Gazeteci Güven Gürbüz ile Şebinkarahisarlılar Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Av. Şair İsmail Şenol’a Amasya Sevdası eserini imzalayıp armağan etti.
Şebinkarahisarlılar Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı, Şair, Av. İsmail Şenol ile Kınıklı Ozan Zihni de; verilen ödül için teşekkür ederek; Amasyaşat Başkanı Müzeyyen Keskin ve Amasya Sevdası ailesi Şair Dilek Peder Şiir Yorumcusu Zeynep Peder, Fotoğraf Sanatçısı, Canan Cananca ile tanışmaktan mutluluk duyduğunu bildirdi.
Haber : Hikmet Okuyar
Fotoğraflar : Canan Cananca
.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.