- 598 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Portakal çiçekleri huzur VE SEN..
Hayat öylesine akıp geçerken ben bir film şeridi gibi izliyorum hayatı beni ve dünyayı.Çok yakından gelen piano nun tok sesinde mi kalıyorum masamdaki sümbül ve portakal ç içeklerinin kokusunda mı belli değilim!
Hava güzel,la minor basıyor tuşlar ...Havuzun devinim sesini hep sevdim ben.Üst kata ha bire inip çıkan karıncaların düzenliliği kendi hayatımdaki düzenliliğe eş.Yaz sonu meyvelerini yediğimiz palmiyeler şimdi küpesiz kızlar gibi.
Dönüp baktığım da son dönem ne ok ani kararlar aldığımı görüyorum.Öyle olması gerekmiş demek ki.Kendimden önce başkalarının mutluluğunu düşünme huyumu bırakmak istiyorum bir bu konuda rahatsızım.Vaz geçipte özveride bulunduğum konularda karşımdaki kimlikler aynı özveriyi yaparmıydılar! Sanmam.
Kendimi Himalayalara atasım var.günlerce sessizce meditasyon ve içsel alemimde yeniden yol almak adına.Yorgunluktan mı yorucu çalışma hayatımdan mı bu istek kaç günlük tatilimde hala çözemedim.Kapattığım kapıları bir daha açmak gibi bir huyum olmadığı için çok düşünmeliyim.
Akdeniz in en güzel zamanı bu zaman sıcak nemli yazlarını sevmiyorum.Bir yandan İstanbul kahrolmayasıca İstanbul burnumda tütmeye başladı bile.
sen aşk kokulu şehir
içinden geçenleri kemiren
sen sevdanın öz yosması şehir
bir aşık olundu mu öldüren
gizemlerinde kaç can aldı
varoşun özenir elit ine
elitin sığınır sitelere
ne kaldı
akın akın sana gelenlere
yaşama tutunabilmek adına
ezerek geçmek bir başka omuzu
yalanlara gark olmak bir parça et adına
yüksek ökçeli yosmalarının
arka sokaklarında hayat ölüleri gömen
eli kolu bağlı üç kuruşu denkleyemeyen
zavallıklarla son buldurduğun
onca insan!
insanlıktan ıkmama savaşında
peki..
sen görüyormusun İstanbul..
erguvanlar şehrim
AŞk ölüsünü boğaza gömen şehrim
varsın olsun be
ben benim
sende İstanbulsun be aşkım ......
Bulunduğum yerde tüm caddelere erguvanlar dikilmiş ve açmış ,kıskanasın diye söylemiyorum koca şehrim..
Bir yüreğim var elde kalan o da senin.....
Sakin bir akşamın altı saatlerdeyim ahşap masamda yanan mumum portakal çiççeklerinin muhteşem kokusu yarına tamamen açılacak olan sümbülüm ve aşk...
.................sadece yazmak istedim piano sesinde......
............................................................EMA
24-03-2014 AKDENİZ DEN....
YORUMLAR
İstanbul da güzeldir ama ben Akdenizde o portakal çiçeklerinin kokusunu hiç bir şeye değişmem.
Sessizlik ve huzur var o topraklarda. İstanbulun karmakarışklığı, ürkütücülüğü oralarda yok. İmkanım olsa gidip oralara yerleşirim.
Kafa dinlemek için bire bir...
Özletme sen yine de kendini fazla..
Selam ve sevgilerimle.