- 984 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şair Neval, Şiir Ödülünü Alsancak ' ta aldı.. / Hikmet OKUYAR
İzmirli Eğitimci Şair, Şiir Yorumcusu, Editör, ŞİİR ETKİNLİKLERİ ORGANİZATÖRÜ Şebingülü Dostu, Neval Tabak; Kültür Sanat Hizmetleri ile Şiire Etkinliklerine Öncülüğü ve Hikmet Okuyar imzalı Proje çalışmasına katkıları için kazandığı; ’’ 2013, Hikmet Okuyar Şiire Üstün Hizmet Ödülü ’’ nü; 17 Mart 2014 günü İzmir, Konak, Alsancak yakınlarında şiir müzik beste yorum imza günü etkinlikleriyle ünlü bir mekanda teslim aldı..
İzmirli Eğitimci Şair Neval Tabak’ın 2013, HİKMET OKUYAR ŞİİRE ÜSTÜN HİZMET ÖDÜLÜ; Karşıyakalı NİHAL olarak bilinen ŞAİR, ŞİİR YORUMCUSU, MÜZİSYEN, BESTEKAR, SLOV SANATÇISI, Çandarlı Şefik Topsakal Kültür Sanat Etkinlikleri Organizatörü; TC Nihal Topsakal tarafından teslim edildi.
ŞİİR, Müzik, BESTE, Yorum Dostları Güzel Sanatlar Öncüleri; Ertur Özkırım, Nurcan Birket, Sevim Kaptan, Gürdoğan Saraçoğlu, İmren İmren, Dr Eyüp Göksu, Hanifi Özdemir, Ergün Sınık, Gülşen Tütüncü, Mustafa Dalarslan, Efsane, Hacer Selçuk Akgün, Sermin Demirezen Vurmaz, Adem Vurmaz, Nermin Kahraman,Sevil Tuncel, Mediha Karahan, Yıldız Özsönmez Gürpınar, Bünyamin Borçin, Mücella Kuşçu Topaloğlu, Necla Saraçoğlu, Zeki Kırhan, Meriç Hiçyılmaz Yoldaş, Sema Polattürk ve ÖĞRENCİLERİ ile HAYRANLARININ huzurunda, Ödül takdimi yapan Karşıyakalı NİHAL; İzmirli Eğitimci Şair, Neval Tabak’ı tebrik ederken; Ödül Şeref Serlevhası ile birlikte Hikmet Okuyar Proje çalışması Türkiye Sevdası, Şair Kalemi, Karadeniz Çayı hediye etti.
’’ Neval Tabak saygınlığındaki başarılı hizmetler, kalıcı ve ÖRNEK olsun; etkinliğin muhteremlerine ve muhteşemliğine Şebingülü sunumlarımızla SELAM olsun.’’ diyen;
Karşıyakalı Şair, Şiir Yorumcusu, Müzisyen, Bestekar ve Slov Sanatçısı Nihal Topsakal; şartlar uygun olduğunda, Şebinkale Şiir Şenlikleri’ne de Giresun Aksu Şenliklerine de Neval Tabak ve İzmirli Sanatçılar ile katılmak ve Şebinkale’de ve Giresun Atatürk Parkı’nda sürpriz bir sunumda bulunmak istediğini bildirdi..
Ödül törenine katılanlara mesaj ve çiçek gönderenlere teşekkür eden Neval Tabak da duygularını özel sayfalarında paylaşacağını söyledi..
...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.