- 1102 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sevmenin Verdiği Acı...
Sevmek nedir biliyor musun? Sevmek,sevilmemiş olmanın verdiği acıya değecek kadar güzel olan tek şeydir.Sevdiğiniz size gülünce hayatın ne kadar anlamlı olduğunu anlarsınız.O bakışlar,ilk gün,ilk kez SENİ SEVİYORUM demeler o sevgiliyi size unutturabilir mi?Karşılığı olmasa sevginin ve buna rağmen seviyorsanız eğer yarına ve geleceğe dair ANT İÇİYORUM,UNUTMAYACAĞIM diyebiliyorsan işte sen gerçekten seviyorsundur.
İnsan karşılıksız sevebilir mi?Bence sever çünkü sevmenin sevebilmekten daha üstün olduğunu biliyorum.Karşılık beklenmeden,bir şeyi alabilir miyim diye sormadan,menfaatsiz,çıkarsız,kin ve nefretinden uzak,içindeki ve gözlerindeki sevgiyi her şekilde sevdiğine verebilmenin heyecanını yaşarsın.Kokusuna hasret kaldığın,ayrıyken özlediğin,hatırlarken gözlerinden yaşlar akardı sevmek dediğin şey...Sevgi,karanlık geceye rağmen buğulanmış pencere camına güneşi çizmektir.Sevgi hissettirmektir,sevdiğini yaşamaktır,yaşatmaktır.Sevmek,onun uğrunda gözyaşı dökmektir,kavuşamayacağını bildiğin halde özlemektir.Sarılmaktan ziyade hayalini kurmaktır.
Öyle samimi severken,masumca özlerken,bir darbe almak her şeyi mahvetmişti.Her zamanki gibi içime atıyordum.İçimde yaşatacaktım sevdiğimi...Başka yapabileceğim bir çarede yoktu.Hiç farklı yol denemedim üzüldüğümde...Çünkü;tek yolum vardı o da bağırırcasına içime atmaktı...Umutsuzda,inançsızda olsa her zaman beklemektir sevmek...Bir DÜŞ olsada seni sevmek..seni düşünmek...seni yaşatmak...Her şeye rağmen...güzeldi...SENİ SEVMEK..!
SEVGİYE HALA İNANANLARA..!
Neslihan DİNÇ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.