- 782 Okunma
- 11 Yorum
- 1 Beğeni
GİDİVERMEK VE GİDİYORUM....
Yorgun bir bekleyiş gibi günler haftalar saatler.Gidivermek geliyor içimden alıp başımı bilmediğim diyarlara ,yerlere bir su gibi akıvermek.Hesapsız kitapsız,sorgusuz sualsiz..İşte öylesine gidivermek.Verdiğim on iki kiloyu da bırakarak ardımda...
Her bahar başlangıcında cemrelerle birlikte yüreğime de cemre düşer .Ilık ılık akar kanım damarlarımda ama debisi yüksek vuruşlu.Tek isteğim deli gibi ağaçlar arası bir yolda arabayı sürmek yenilenen doğayla selamlaşmak papatyaları sevmek.Kuşlarla konuşmak ,Radyoda alan müziğe eşlik etmek....
Bir çay molasında elimde sigaram ve çayımla geridekalanlara elveda gelecek anlara merhaba demek...Mis gibi baharın yepyeni tertemiz havasında Ege ve ya Akdenize kaçmak...
Ani kararlar alışımdan bazen mutluyum bazen mutsuz diyemeyeceğim.Sanki benim dışımda bir koruyucu meleğim hayatımı düzene koyuyor.Her attığım yeni adımdan başarı ile sonraki değişime gidiyorum.
Evet bu gün karar verdim gidiyorum .
Hissediyorum ki hayatımın yeni adımları da muhteşem başarı ve mutluluklarla devam edecek.Yer mekan değişikleri ben hep canlandırmıştır.BİR YERE TUTKLU KALAMAYAN BİR KOVA BURCU OLUŞUM SANIRIM NEDENİ.öZGÜRLÜĞÜMÜ ÇOK SEVİYORUM.HİÇ ÖKSELENMEYİŞİM BUNUN ESERİ SANIYORUM..
Geriye dönüp baktığımda şu dört yıllık İstanbul beni yordu.Yorma nedeni yalancı ve sahtekar kimliklerle süren savaşımımda o kimlikleri hayatımdan silmemle iyi yaptığımı düşünüyorum.Aynı zamanda bunun benim hayat sınavım olduğununda bilincindeyim.
Çoğu zaman uyarıcı şiirler ve yazımlarla seslendim hayata...İşine gelen anlamamak için beni türlü türlü kendi ürettikleri savlara inandılar..Bazıları benim ne kadar yalansız olduğumu bilenlerse ne demek istediğimi dikkate aldılar.Bazen adım hanım ağa oldu,bazen sultan..Bazen delikanlı kadın,bazen maviş..Kimileri başında halesi kadın dedi..Koca yürek derlerken ne kadar kara gözlü ve cesur oluşumun farkındaydılar.Masaya yumruğumu her an indirebilenlerdendim...Haksızlığa gelemeyen yapım ve ben..
Bunları bildiğim ve kendimi çok iyi tanıdığım için hep uyardım beni yeni tanıyanları benimle dans ederken dikkat edin ,sakın ayağıma basmayın...?
Kimileri dikkate aldı,kimileri sakin ve sabırlı mizacımdan es geçti..Bedelleri ise yapılanlara göreydi..
Ne önemi vardı ki sanki...
Düzeleceklermiydi!
....Hayır....
Benden yolcu ettiklerim bir başkasında aynı yolları deneyerek aynı oyunları oynayıp inandırarak bana yaptıklarını başka avlarda deneyeceklerdi.
Ben onlar için zor’um.Ayağını alırım ayağıma basanın ..Şu an baktığımda ders almayan insanların hep avlayacakları saf yürekler hep vardır diyorum..
Belkide evrendeki yolculuklarında bu avlananların gelişeceği bir olay yaşaması gerekli...!
Yolcular hep aynı,hancılar da hep aynı.....
demvamı var.................EMA
YORUMLAR
Akıcı ve sürükleyici bir anlatım. Daha iyi ve güzele doğru bir gidiş olur tahminimce.
Devamını merak ettim doğrusu. Mekan değişikliği inanın yaşamı olumlu etkiler.
Yanında yaşanmışlıklarını da alırsın umarım. Kova burcu özelliğinle gurur duymalısın.
Çünkü ben duyuyorum.Hep umutla kalman dileklerimle...
KARDELEN'NİNİM
Bir dolu sevinmekti yazı. Giderken beraberinde gittiğini bilerekti. Çünkü insan beraberinde gider kendisinin sonuçta hep. Belki gitmek gerekir gidivermek yerine bu yüzden.