- 433 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
HEYBEMDEKİ TİLKİNİN GEYİKLERİ--4 ---*****
****Enstrümantal Sevda benimki.. Ne kelam,ne söz !!! Sadece do,re,mi ... si !!! Görülmedi böylesi.. Çal gitsin !!!
****Gelmişin le,geçmişin le ,geleceklerin le değil ; senin le benim işim !!!! Onun için hay senin geçmişinin demeyeceğim !!!
****Anladık; adam olamayacaksın !!! İnsan ol bari !!!
**** Büyük bir markete emtia getiren kamyoneti gören Şube Sorumlusu müdire hayret ve telaşla bağırdı : " Mala bak mala !!!! ".. Müşteriler dondu kaldı.. Sanıyorum hala mala bakıyorlardır :))) --
**** Güle güle dostum HÜZÜN !!!! Artık seni hayatımdan çıkarıyorum !!!!
**** Sevdalarımı artık şiirlerde,şarkı ve türkülerde seslendireceğim !!! Heyhat ; hazırda ne kadar da varmış meğer !!!
**** Havlayarak peşinize düşen köpeğe tükürdüğünüz de durur. O bile terbiyeli be !!
**** "... Zamanla azalırmış sevgiler !!! "... Ben neden hep kuralları alt üst edenim ki ? Ne azalması be ; benim sevgim her gün dahada artmak ta ya !!!!
**** Gittikçe çocuklaşır insan !! ".. Hani nerede kaldı benim ki !!!
**** "BAHTI KARALI !!"... Sorun bakalım kim karalamış bahtını !!
****" Çok bunaldım..Gidiyorum ben.. Dönerim belki zamanla !!!".. Şuna bak sen ; sanki test sürüşüne çıkıyor ya !!!!
**** KAZIK YEDİ !!! KAZIK ATTI !! KAZIK DİKTİ !!! KAZIKLANDI !!! KAZIKLADI !!! KAZIK SOKTU !!!Ulan ne halleri var be şu kazık denilen materyalin !!!
**** Yazdı duvarlarına şehrin :" BURAYA YAZMAK YASAKTIR !!!" diye ... Ulan sen avucuna mı yazdın yani bunca uyarıyı ha !!! Önce kendi pisliğini temizlesene !!!
**** Film replikleri işte :" Gönlümün götürdüğü yere kadar giderim !!!"... Git gitmesine de; aklını da götür, unutma
***** İki yol .. Köprü altı ve köprü başı.. Köprünün başına açılır mendil; altına serilir yatak... işte bundan sonraki hayatın !!!! Yakışır mı ? Yakışır !!
**** KÖPEĞE bağırırsan havlar..Dil döker seversen yaklaşır..Tükürürsen durur...Oşttt dersen kaçar !!!! Ya sen ? Ne yapılsa sadece pişmiş kelle gibi sırıtıyorsun !!!
***** Yağmur yağıyor yağmur !!! Yine de temizlenmiyor pislikler !!! Bardaktan boşalırcasına yağ be yağmur..Sel ol !! Kat önüne çer çöpü; temizle ki kumlar kalsın geriye !!!
***** İÇİMİZDEKİ ÇOCUK !!!!" ... Hadi yavrum; çık dışarıya da !!!! Nasıl bir şeymiş sin, göreyim be !!!
**** Bakmazsan bakma !!! Giderim deniz kenarına !!! Dalgalarında gözlerin var nasılsa !!! Hırçın ve sert !!!
**** Geceden sabaha; bir güzel boyadım yalnızlıklarımı eflatunlara !!!
***** Dört mevsim malum !! Kış,yaz anladık ta; bahar neden ilk ve son diye adlandırılmıştır ki !!!!
**** Ağırlık birim ölçüsü olan (TON) un münakaşa ve laf söylemede de kullanıldığını biliyor muydunuz ? " Bir ton kavga ettik !!" ve " Bir ton laf söyledi !!!" .. gibi :)))
**** Sen kına çal ayrılıkların şerefine ; burada kürdili hicazkârlarda boşaltılırken kadehler
****Daha sert şimdi dalgaları denizin..Yumruk yapmış ellerini; vurup duruyor sahile homurdanarak.. Hep senin gidişin yüzünden !!!
***** Sen gittin ya !!! Yas ilan etti yüreğim !!!
***** Ne sorsalar çoktan seçmeli; hep senin olduğun şıkkı işaret ettim cevap diye !!! Ve bunca yıl hiç yanlış çıkmadı, ne hikmetse !!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.