- 450 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HEYBEMDEKİ SEVDA BİRİKİNTİLERİ _7 ****
**** Sana dünyamı verdim !!! Hep benim olasın diye !!!
****Her gidişinin ertesinde izin verdim ya dönüşlerine ; ondan senin arsızlığın !!!
****Dikenli tellerle çevirdin etrafımı !!! Bir türlü geçemedim ötelere !!
7***Her türlüsünü bertaraf ederek geldim belaların... Bir seni savamadım gitti !!!!
****Takma kafana !!! Bu dünya batsa da ; küçük bir kara parçasında yaşar olurum !!!
****İlaç diye bir seni bilirdim her şeye çare !!! Meğer ne çeşitlisi varmış eczaneler de !!!
****" Ayrılsakta beraberiz.Dostuz !!!"... Hikaye !!! Yollar ayrıldığında dost kalınmaz asla !!! Kalan sadece rollerdir !! (
****Benim enstürümanımla eşliğim olmasa; sesini kim dinler !!!!
****Gözlerinde gördüm yarınlarımızı !!!
****Sen bir bebeksin..Benimle şımaran,gülen,bağıran,beslenen !!! Büyüme emi sakın ha
****Bakışlarındaki o harika gülüşlerin ; kanayan yaralarıma pansumandı adeta !!
****Sevdalarımı artık şiirlerde,şarkı ve türkülerde seslendireceğim !!! Heyhat ; hazırda ne kadar da varmış meğer !!!
****Açılırken ufuklara gönül limanımdan; rıhtımda sallanan benim mendilim !!
****Sevdamı saçlarında örüyorum !!!
Çay fokur fokur
sen fıkır fıkır
içelim lıkır lıkır
hadi gel be
fingirdeğim
her şey yoluna girsin
yürüsün tıkır tıkır !!!!
****Anlamadım gitti... Seni unutmamam için her şey üstüme üstüme geliyor !! Şarkısı,türküsü,şiiri,tablosu,filmleri anlaşmışlar sanki; senden bahsediyor hep .. Organize çöpçatan çetesi sanki !!!
****"... Zamanla azalırmış sevgiler !!! "... Ben neden hep kuralları alt üst edenim ki ? Ne azalması be ; benim sevgim her gün dahada artmak ta ya !!!!
****Gel veya gelme !!! Fark etmez ki .. Sen nasılsa hep bendesin !!!
****14 ŞUBAT SEVGİLİLER GÜNÜ.. (Saint Valentine Day) !!! Saint bizim SAİT değil ha :))))) Kenarda köşede, bar,cafe, orada burada sevgili arayışları trafiğinde akışlar çift şerit’de hızlanmıştır !!!!
****Enstrümental Sevda benimki.. Ne kelam,ne söz !!! Sadece do,re,mi ... si !!! Görülmedi böylesi.. Çal gitsin !!! (
****Sen zafer kazanmış komutan edası ile çekip gittin ya... Talan ve harabiyetlerinin bedelini nasıl ödeyeceksin ?? Hemde ben daha el sallamadım ki gidişine !!!
*****KAZIK YEDİ !!! KAZIK ATTI !! KAZIK DİKTİ !!! KAZIKLANDI !!! KAZIKLADI !!! KAZIK SOKTU !!!Ulan ne halleri var be şu kazık denilen materyalin !!!
*****Hayallerimle baş başa,sarmaş dolmaş o kadar çok mutluyum ki !!! İnanın hiç birinin gerçekleşmesini ve beni terk etmesini istemiyorum.. Sonra elimde ne kalır ki !!
*****"Ah ulan bir boynumu çevirebilseydim,gösterirdim sana " demiş garibim.. Hadi oradan , geçti o iş.. Boynunu oynatamaz hale gelene kadar neredeydin !!!
*****Kürsüm den ders alıp ta imtihan sonrası bütünlemeye kalanlar;sonradan ne kadar çalışırsa çalışsınlar asla sınıfı geçemez ve diploma alamazlar!!!( Kürsü Adı: Gerçek Hayat Dersidir)
*****En ideal KAZIK YEME modeli ; birden ve sonuna kadar sokulandır !!! Bir kez ah çekilir ve sonrası alışılır. !!! Yavaş yavaş sokulan KAZIK çok can yakan metottur..Devamınca ah çektirir!!!
*****KÖPEĞE bağırırsan havlar..Dil döker seversen yaklaşır..Tükürürsen durur...Oşttt dersen kaçar !!!! Ya sen ? Ne yapılsa sadece pişmiş kelle gibi sırıtıyorsun !!!
*****" Ayrılsakta beraberiz.Dostuz !!!"... Hikaye !!! Yollar ayrıldığında dost kalınmaz asla !!! Kalan sadece rollerdir !!
*****Ne kadar çok kuyu kazmaya meraklıyız ya ... Adım başı kuyu.. Düşmemek için Hoplayıp zıplamaktan engelli koşu atletlerine döndüm !!
*****Bu gün kuaförde idim. Bıyığımı da , sakalımı da bir daha bırakmamak üzere kestirdim. Sakalım yok, lafımı dinlemeyin !!Bıyığım yok,ürkmeyin !!!Ama artık istediğim gibi tüküreceğimi unutmayın !!.. Aşağı yukarı hesabı olmadan!!!
*****Sarı, kırmızı, yeşil !! Trafikte işlevleri malum !!! Ama bir insan nasıl olur da hepsini siyah görür ki !!!!
*****Sen bir yana Dünya bir yana derseniz ; bu dünyayı es geçer bilmediğiniz öte dünyada açarsınız gözlerinizi !!!
******Havlayarak peşinize düşen köpeğe tükürdüğünüzde durur. O bile terbiyeli be !!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.