- 474 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HEYBEMDEKİ SEVDA BİRİKİNTİLERİ -- 4 --*****
......Öyle bir sardın ruhumu
Anlamadım hiç
sonra el ele işte
Şükürler olsun ki
Allah seçti
bizi birbirimize !!!!
***** Ne denilse boş aslında be !!! Yazgılar baştan kaplar alınları !!!
***** Sen nerede olursan ol; uçsuz bucaksız ,kervan ve kuş geçmez; istersen en ücraalarda !!! İnan seni yine bulurdum !!! Çünkü ; sen benim kaderim sin !!
***** Bırakmalı aslında her şeyi tabii mecraaına ve razı gelinmeli kaderlere !!!
***** Bu alemdeki her şey,; bu cümbüşler,bu ebrulikler hep senin şerefine, senin !!!
***** Ne sorsalar çoktan seçmeli; hep senin olduğun şıkkı işaret ettim cevap diye !!! Ve bunca yıl hiç yanlış çıkmadı, ne hikmetse !!!
***** Umurumda değil be hiç bir şey !!!.. Varsa yoksa sen !!! Yeter de artarsın bile ..
***** Sen nimetsin . Sen armağansın aleme.. Sen yüreklerde hüküm süren,saltanatı anlatılamayan güzelliğinle.
Rüzgarları sevmiyorum
hele de yağmurları
Hiç !!!!
Biri savurup okşuyor
saçlarını
Diğeri ıslatıyor
tenini
sanki çıplak gibi !!!!!
***** Karanlığı bir kurşun gibi indi yine gecenin !!!! Boş durur mu dostum hüzün !!! Seranadına başladı çoktandır çaresiz gönlümde !!!
***** Ve çoğunda çaresiz kahırlar doldurur yaşamın baharlarını !!!
***** Örgütlenmeye başlarken gecenin ritmi.. Kendi içindeki tınıya benziyor herkes ,eninde sonunda akşam üstleri..
Ne pusulalara
ağaç gövdelerindeki
yosunlara
Ve ne kadar varsa
ahkam kesen
yol göstericilere
eyvallahım yok !!!!
Senin varlığın
rehberliğin
yeter de artar bana !!!!
***** El sallamalı sağa sola; selam vermeli tanısak ta tanımasak ta !!! Islıklar dudak arasında; türküler söylemeli oynakça !!! Hayaller kurmalı olur olmaz ; ovmalı ha vira umutları be !!
***** Özlenecek bir zulası olmalı insanın her hangi bir yerde.. Sevilmese bilinmese de imkansız olsa bile.. Onun için biriktirilir ya nicedir sana dair özlemler.!!
***** Düş kurun, hayal edin !!! Ve gerçeğe dönüştürün elinizde iken yaşamak !!
***** .Çoğu sen yokken de inan seninledir..Ve açsan da açmasan da bekleşecekler gönül kapında !!
***** Kimler katlanmaz ulaşmak için barikatlarına, bu bitimsiz ve ölümsüz sevdalar hatırına
***** Tut ellerimi tut bebeğim !!! Avuçlarımda özlemle sana dair biriktirdiğim şefkatin sıcaklığını hisset hadi !!!
***** Anlatma,yazma hiç.. Yorulma !!! Sadece bak bir lahza o gözlerini dikip ; ben okurum,anlarım inan !!
***** Kolları bağlı iken hayatımızın; çürüyüp gidiyor içimizdeki arzular, kundaklanıp ninnilerle zamanların beşiğinde !!!
***** En kötüsü kendi denizinde sessiz sedasız boğulan çaresiz sevdalardır !
***** Geceden sabaha; bir güzel boyadım yalnızlıklarımı eflatunlara !!!
***** Seni çizer ; sabırla sarılı fırçalar ... Alır renkleri gök kuşağından; uzakta olsa umutlar
***** Allah’ın lütfudur gönüller ve sevdalar... Hiç vurulur mu zincirlere !!! Şartı,yaşı,başı,zamanı olur mu !!!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.