- 6280 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
Bu Benim Mücadelem !
--Temel hak ve özgürlüklerime müdahale ettikleri için.
--Oynadıkları her oyunu İslamcılık adı altında insanlara sundukları için.
--Çalınan hayatlar (Silivri’dekiler de dahil) harcanan hayatlar için.
--Yaşam tarzıma müdahale ettikleri için.
--Mahrum bırakıldıklarım için.
--Kadının bedeni üzerinde siyaset yaptıkları için.
--Aşağılayan siyasi dilleri için.
--Kendi gibi olmayanlara tahammül edemedikleri için.
--Dini inançlara göre devleti şekillendirdikleri için.
--Ülke kaynaklarını talan ettikleri ve yandaşlarına peşkeş çektikleri için.
--Herkesin olan kamusal alanları belirli zümrelere peşkeş çektikleri için.
--Halkın taleplerine karşı kör, isteklerine karşı sağır oldukları için.
--Halkın bir kesimini sürekli dayanak noktası gösterip, diğer kısmını ötekileştirip tehdit ettikleri için.
--Her özgürlük talebine karşı ’ama’ ile başlayan cümleler kurdukları için.
--Kafalarına göre yasalar/yasaklar koydukları için.
--Tecavüzcüleri serbest bırakıp "kürtaj yasak, tecavüze uğrayan kadınlar doğursun, devlet baba bakar" diyerek kadınları aşağıladıkları için.
--İktidar ve yalakalarının saygısızlıklarına dur demek için.
--Ülke değerlerini (öç alırcasına) harcadıkları için.
--Ülkenin kurucusu Atatürk’e hakaret ettikleri için.
--Demokrasi ve insan haklarına saygı göstermedikleri için.
--Kibirli ve uzlaşmaz tavırları için.
--Halkı dinli-dinsiz olarak böldükleri için.
--Eğitim sistemiyle oynadıkları için.
--Sınavlara hile karıştırdıkları için.
--İnternetime müdahale ettikleri için.
--Hileyle, sahtekarlıkla iktidar oldukları için.
--Halkı sadaka kültürüne alıştırdıkları için.
--Mitinglerinde halkı birbirine yuhallattıkları için.
--Milli bayramlarımızı tarihte silmeye çalıştıkları için.
--Hastalıklı beyinlerin ülkeyi yönetmesine karşı çıktığım için.
--Seçim barajının %3’e indirilmesi, sandığın meclise daha adil yansıması için.
--Muhalif seslerin ağızlarını güvenlik görevlilerinin elleriyle kapattıkları için.
--Devleti, polis devleti haline getirdikleri için.
--Ülkenin en büyük gücü olan TSK ni tasfiye etmeye çalıştıkları için.
--Valileriyle, kaymakamlarıyla, milli eğitim müdürleriyle, emniyet müdürleriyle, rektörleriyle bir partiden çıkıp devlete dönüştükleri ve korkusuzca, hayasızca her mevziyi ele geçirdikleri için.
--Adil ve tarafsız olmayan yargıya karşı çıkmak için.
--Yandaş medyaya haddini bildirmek için.
--İktidarın; laik-demokratik, hukuk düzenini tamamen yerinden söküp atma girişimine DUR DEMEK ve ülkenin babalarının malı olmadığını göstermek için.
--Daha demokratik ve özgür bir Türkiye için
MÜCADELE EDİYORUM..
HALKIM VE ÇALINAN HAKKIMI GERİ İSTİYORUM.
BU BENİM EN DOĞAL HAKKIM.
*Müsadenizle*
YORUMLAR
yenilik devrimlerle gelmez... gelseydi,Sovyetlere gelirdi :)) Darmadağın oldu...imansız inançsız yaşamlarıyla..ben kafkas kızıyım sovyetleri sizlerden yani siz sosyal demokratlardan çok daha iyi bilirim...o toprakların kızıyım ben..Terekemeyim...bir yandan Ruslarla çarpışmışız bir yandan Ermenilerle ..ve Atatürk hiç bir zaman sosyal demokrat değildi:)) kominizm görüldüğü yerde ezilmelidir demişti.. o ve kurtuluş savaşında ki silah arkadaşları osmanlının son askeri olarak mukemmelde bozkurtçuydu ve bozkurtçulardı tarihte belgeleri var :)) devrimci derseniz bak buna çok gülerim..kurumları iyileştirmesi ülkücülüğünün eseriydi..o kisvenin altına girip amaç saptırmak çok komik bence ..o kadınları o şekilde kullanım inanın imanı eksik sosyal geçinenlerde çok daha vardır diye düşünüyorum .... iman ve inançın eksik olduğu hallerde kadın çok daha ticari amaç adı altında pazarlanmıştır...ve ayıca erkeğin emel ve arzusunun partisi de olmaz :))..nefsi pis olan pistir..tıpkı şehvetli kadınlar gibi..hem isteyen istediği yolu seçiyorda bu ülkede ...bakınız kadınlara özgürlük diye diye çok daha fuhuşun içinde ..babasız çocuk doğurunca aşkımızın meyvası diyebiliyorlar adına ...veya bankalardan çocuk sahibi olabiliyorlar erkek de neymiş diyerek ...işte bakın Türkiyede had safhada özgürlük nasılda artmış durumda müsade hanım... siz devrimcileri bilmem ama benim kadınlık gururum çok inciniyor hele travestilerin yerdeki çıplak fotoğraflarını görünce ve görüşlerini sorsanız özgürlükçü demokrasi diyorlar başka birşey demiyorlar..sağolsun TV herkes seyrediyor..herkes herkesi biliyor ..eğitim için birşeyler yazsanızda okusak bilgilensek çok daha iyi olacak şiirleriniz çok güzel lakin yazılarınız işçin bunu diyemiyeceğim... gülmek herkese yakışır:))
Müsadenizle
Direkt devrime odaklanmışsınız, konunun dışına çıkmışsınız. Sanırım sizin derdiniz sadece içinizde birikenleri dökmekmiş.
Devrimleri sadece inançsız insanlar mı yapıyormuş..Ayrıca devrimden bu kadar korkmayın. İnançsız insanlardan da bu kadar korkmayın.
Asıl inançsızlar dindarlardan korksun, tarihe yaptıkları katliamlarla hep kirli ve kanlı iz bıraktılar dindarlar.
Utanmanın, acımanın, merhametin, insafın, tüm iyi duyguların dinden geldiğini mi sanıyorsunuz. Tecavüz etmek, eroin satmak, yolsuzluk yapmak, rüşvet almak, çalıp çırpmak gibi ahlaksız eylemleri ahlaklı/erdemli insanlar yapamaz.
Bir insanın dini inancı az diye, ya da dinden koptu diye gidip adam öldürmez, kimseye tecavüz etmez. Gidip fuhuş yapmaz.
Dini yasakladığı halde; duayla, üflemeyle iyileştirdiğini iddia eden ve hatta bu yolla milyonlar götüren nice üfürükçü hacı hocalar gördük.
Dini okullarda nice ahlaksızlıklar yaşandı, gazeteler manşet manşet yazdı.
Hoca diyerek tapılan insanların iş adamlarından rüşvet aldıklarını gördük.
Müslüman aileden gelen ve camiden çıkmayan inançlıların küçücük kızlara tecavüz ettiğini gördük. (Hatta kız kardeşine tecavüz eden, hamile bırakan, sonrada çocuğunu aldıran imam ağabeyler gördük)
Camiden çıkıp havlaya havlata, ağzının salyalarıyla diri diri insan yakanlar gördük.
Yetim hakkı yiyen ve de ülkeyi soyan Müslümanlar gördük.
Dedikodu yapan, yuva yıkan Müslümanlar gördük.
Kocasına arkadaşını tavsiye Müslüman kadınlar gördük.
Dekolte giyen tecavüzü hak eder diyen müslümanlar gördük.
Halka küfür eden, iftira atan Müslümanlar gördük.
Halkı sadakayla kandıran, kendileri hamuduyla götüren Müslümanlar gördük.
Müslümanın müslümanı ezdiğini gördük.
İran’da dine uygun giyinmediği için Müslümanlar tarafından önce tecavüz edilip sonra öldürülen kadınlar gördük.
Allahın yarattığı kulu hak hukuk dinlemeden, Allahtan korkmadan taşlayarak çoluk çocuk önünde recm ederek öldüren Müslümanlar gördük.
Rüşvet alan, bıçak parası alan Müslüman doktorlar gördük.
İnsan yakan, boğaz gırtlaklayan, kafalarıyla top oynayan Müslüman gördük.
Birkaç kadınla dini nikah altında (helalim diyerek) aynı evi paylaşan Müslüman Müslümanlar gördük.
Tecavüze uğrayan, tecavüzcüsüyle evlensin, olay kapansın diyen Müslüman gördük. Tecavüze uğrayan tecavüz çocuğunu doğursun, biz bakarız diyen Müslüman gördük.
İslam ülkelerinin içi ateş kaynıyorken, Müslüman müslümana tecavüz edip, acımasızca öldürüyorken kalkıp dini inancı zayıf olanları, ya da dinsizleri ahlaksızlıkla suçlamak müslümanın haddine düşmez.
Cinayet veya tecavüz savunmasız insanlara yapılan acımasız bir eylemdir.
Dine mensup olmayanın yapacağı gibi, dine mensup olanların da yaptığı görülmüştür.
Bir müslüman, yasağa, günaha rağmen ateistlerin canına kast edebilecek kadar gözü dönebiliyor, hatta vahşice öldürüyor.
Ateist, kendisine yasak/günah olmadığı halde hiçbir zaman bir müslümanın canına kast etmemiştir, çünkü bir atesit kişiyi inançlı olduğu için asla öldürmez.
Ki zaten tarihte hiçbir ateisttin inanmadığı için, cami bastığı, iftar çadırı bastığı, namaz kılanı öldürdüğü, oruç tutanı astığı, haca gidenin yolunu kestiği görülmemiştir.
Ama ateist olduğu için, ya da farklı mezhepte olduğu için Müslümanlar tarafından- radikal İslamcılar tarafından öldürülen binlerce insan var dünyada. Müslümanlar tarafından (sırf kendinde inancında değil diye) öldürülen, karnı deşilen, yakılan insanlar var ülkemizde.
Dini zayıf olanlar, ya da dinsizler kimseye zarar vermez.
Çünkü kendilerine ait değerleri var.
Dinsizler her *oku yemez bunu bir öğrenin. Bir insan dinsiz olduğu için adam öldürmez. Bazı değerler sadece sizin kutsal saydığınız kitaplarda değil , insanın içindedir.
Dinsizlerde suç oranları düşüktür, refah seviyeleri yüksektir.
Din iman sömürüp çalıp çırpmazlar inanç için adam öldürmez terör saldırısı yapmazlar. Mis gibi, erdemli insanlardır.
Bunu ben değil; istatistikler söylüyor dostum.
En azından gidip insan yakmazlar.
Sevgi ve selamlar.
Gül ESEN
ha bu arada fonda kullandığınız el devrimcinin eli olamaz o yumruk sağ ele ait sanırım OSMANLI YUMRUĞU.. :)))) ... hoşçakal defter arkadaşım
Bir tutam hayat tarafından 2/2/2014 9:02:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
Müsadenizle
Yenilik darbeyle değil, devrimle gelir.
Tarih şahittir.
Saygılar
Bir tutam hayat
Yenilik devrimle gelir.
Nasıl bir devrimdir bu?
Neyle, nasıl yapılır?
Kanlı mıdır, kansız mıdır?
ccelayir
O da bir darbedir.
Yenilik ihtilal ile gelmelidir.