- 670 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ELAZIĞ SES VERDİ
ELAZIĞ SES VERDİ
Sevgili okurlar;Dün ilimizde düzenlenen MHP aday tanıtım törenine katılarak kendimce kısa bir analiz yaptım.Bunu da sizlerle paylaşarak yaşadığımız ilde neler olup bittiğini bilmenizi istedim.
Açık ve mertçe konuşmak gerekirse;Toplantının yapılacağı salonun merdivenlerine çıkarken aklıma Allah ede salon dolu ola da ‘’Bilal Çoban’’ hoca mahcup olmaya bu kentte yaşayan bazı art niyetli düşünenlere karşı diye düşünürken, bide baktım ki salonun en gıkkıliğine kadar çıkmış, salonda yaşanan coşkuya ortak olmuş, büyük bir heyecanla da çapik çalim… !
Beni bilisiz!Bende herşe eşğeredür sevgili gakgolarım…Gizli sahlı,yana yattı çamura battı,Menfatim olsun diye benim adamumdur destek verem bahanne şehrimden, ben kendi cebime bakarım diye düşünmem…
Yiğidi vursam da hakkını verir, hiç kimseyi de benden, ondan, bundan diye de ayırmam.
Yeryüzünde sığındığım tek kapı var oda Rahman ve Rahim olan yüce Yaratıcın kapısı ve Sevgili Peygamberimin izlemiş ve emretmiş olduğu yoldur.Ancak ben, Hızır Emmiyi de sever ,onun gücüne inanır vede ona hep güvenirim.İnanın salona varmadan en az 20 defa çağırıp yüreği Elazığ için atanların imdadına yetişmesi için yalvardım...
O muhteşem, o ciğerden kalabalığı görünce de içimden ;Eminim ki şimdi birileri yandım anam keten helvası türküsünü dinleyip korktuğum başıma geldi duydun mu?Ben bugünkü Milliyetçi Hareket Partisinin aday tanıtım toplantısındaki kalabalığı unutamadım deyip bu işin suçlularını arıyordur dedim.
İnandığız yer hakkı için vula Halis gakgo hatırlimisin? Aşkı Elazığ Sevdası Türkiye olan mazlum anaların doğurduğu bir yanı hep ezik olan ama yüreği yinede Vatanı ve doğup büyüdüğü topraklar için atan Elazığ sevdalıları Ak pli dostlarımız vede arkadaşlarımıza arkadaşlar yapmayın etmeyin bu şehre kıymayın, onu köye çevirmeyin dediğimiz vakit bizlere tabirleri aynen şu olmuştu.’’Siyaset yapmayın vede şehrin müktesebatını bozmayın’’Akp Türkiye’nin en güçlü partisi liderimizde ,Dünyanın en güçlü lideridir diyerek haklarında yorumlar yapanları da düşman ilan etmişlerdi.Ancak bugün gördüler ki kendileri dört şeritli yolu iki şerite indirip halkın yan yollara sapmasına vesile olmuşlardır,artık emek vermedikleri bu şehirden hiçbir Akpli arkadaşım,dostum vekilim vede siyasetçim bir şey beklemesinler!!!Çünkü bunu kendileri istediler bizden.Ben gibi Demokrat kökenli ve MHP ye reyi hayatı boyunca birkez nasip olan insan bile bugün bu kutlu dava için çaba sarf ediyorsa tüm Akpli değerlerin bunun nedenlerini düşünmesi lazımdır diyerek salondan kimseye görünmeden tüvdüm…
Niye tüvdüm?
Alacağımı vede görmek istediğimi gördüm de ondan!
Salondan ayrılikende , Anamın bahan ettiği duanın aynısı yaparak oğul oğul Allah yardımcın ola, üzün hep güle işalla…Dilerim yüce Rabbim seni kendi çöküşünü izleyen bu şehre Başkan eder de biz Anadolunun o saf ve temiz ama bir o kadar da boynu bükük çağalarının çektiği acılar son bulur diyerek büyük bir keyifle ayrıldım.
Bundan sonra ne olacak,Akp nin şansı nedir ?Üç yıldız partisinin karşısında diye sorarsanız eğer bana, Valla At başı öndedir biz Aziz toprakların yüreği güzel insanlarının particiliği bir kenara bırakıp bir değişim olsun,Elazığ daha çok gelişsin diye destek verdiği ÜÇ YILDIZ pardon ÜÇ HİLAL partisi derim.
Hemde hiç çekinmeden!
Neye güvenerek?
İnsanlarımızın gözlerinde ki o ışığa vede siyasi arenada artık bir devrin kapanması gerektiğine inanıp Allah’a İman edip ona sığınanların gayretli çalışmalarının meyvesini verdiği bu güne!
Sevgili hemşerilerim; ‘’Rey veren değil Yön veren bir Elazığ için’’ ben tercihimi önümüzdeki yerel seçimde particiliği bir kenara bırakarak bu şehrin havasını teneffüs etmiş ,tozunu yutmuş ve bu şehir için mücadele etmiş ‘’Eğinik’’nerede diye sorduğum zaman da cevabını aynı anda vermiş Bilal Çoban’dan yana kullanacağım.Sizlerden ricamda bu değişime gönül verip şehrimizin geleceğine katkı sağlamanızdır.
Saygı ve sevgilerimle Ülkem ve Milletim adına hayırlı olanın ilimize de nasip olmasını diler hayırlı seçimler temenni ederim.
YORUMLAR
Ah bu siyaset? Kim gelirse gelsin değişen bir şey olmayacak. Elazığ aynı Elazığ, insanı aynı insan. Torpil, menfaat. Valla bıktım artık. Yok AKP adayını açıklamadı Keban'da. Bilmem ne? Fısır fısır konuşuyorlar sağda solda. Herkes bir şey peşinde.