- 787 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Gripli Mîzah
2014 Model(ocak) Grip
Öksürük: Hafif,
Ateş: Yok,
Burun: Şimdilik kontrolde,
Kırgınlık: % 15,
İstirahat: Tam,
Hapşırık: Saatte bir,
Uygulanan doğal tedâvi: Limonlu, hakiki kuşburnu ve ıhlamur,
Neyine güleriz: Bıyığın tek faydası, nezle olana baraj görevi yapar!
Kimseye geçmemiş olsun; geleceği olanın gidişi de olur!.
Grip olup da yazmayanın sağ kulağı çınlasın...
kadiryeter Kadir Yeter.
24 OCAK 2014 - GRİPLİLER
YORUMLAR
Merhaba Kadir Bey, bıyık olayını ilk sizden duydum. Düşününce mantıklı da geliyor hani.
Ne kadar önlem alırsak alalım grip olmamak elde değil gibi. Toplu sınıflar, kalabalık çalışma ortamı, hijyensiz alet edevatlar hepsi bizim için gribe davetiye çıkarıyor.
saygılar
kadiryeter
Evet Efendim... toplu yerlerden uzak durabilmek mümkün değil; şu, dolmuş minibüslerine birisi bir yazı yazsa da okusak... günde kaç kişi biner- iner ve o koltuklarınkılıfları kaç yılda-bir yıkanır?... yolcu taşıma araçlarına özel bir kânun çıkartılmalı ki (belli vakit aralıklarla, dezenfekte mecbûriyeti raporu); bu, ortak kullanım alanları, kendine bulaşan mikrobu binlerce kişiye saçmasın...
İlköğretim tuvaletlerinde, çamaşırsuyu dezenfektesi düzenli olarak uygulanıyor mu, bilmiyorum.
Sağlıklı günler dilerim... Vârolasınız...
kadiryeter Kadir Yeter.
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=125436
Emine UYSAL (EMİNE45)
Emine UYSAL (EMİNE45)
Onların ülkelerine giden Türk vatandaşlarını daha uçağa binmeden ilaçlıyorlardı hatırladın mı?
kökten çözüm yani. İnşallah bir daha toplu taşıma aracına binersem ben yazayım :)
Saygılar
kadiryeter
Doğu Karadenizli, ömründe bir kere nezle olurmuş; bir daha bırakmazmış...
beni de Siz güldürdünüz.. hep güleç kalasınız... gülmek, yüzünüzden eksilmesin.
Saygımla Selâmladım...
kadiryeter
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=125436
neneh.'e