- 481 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ÖĞRENCİYİ NİÇİN PATAKLIYORDUM ?
ÖĞRENCİYİ NİÇİN PATAKLIYORDUM ?
KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR
BİR BAYAN ÖĞRETMEN TV’NİN BİRİSİNDE ŞU ANISINI ANLATMIŞTI;
ÖĞLEDEN SONRA İLKOKUL 5.SINIFLARI OKUTUYORUM, ÇOK ÇALIŞKAN BİR ÖĞRENCİM VAR. FAKAT YA BİRİNCİ DERSİN SONUNDA VEYA İKİNCİ DERSİN BAŞINDA SINIFA GİRİYOR. NİYE BÖYLE YAPTIĞINI SORUYORUM, ÇOCUK CEVAP VERMİYOR. BEN DE ÇOCUĞU HIRPALIYORDUM, BİR GÜN BAKTIM OLMAYACAK. ANNESİNİ ÇAĞIRDIM VE NEDENİNİ SORDUM, BANA DEDİ Kİ ’’KOCAM KAZA GEÇİRDİ, EVDE YATALAK. AHMET, SABAHTAN ÖĞLEYE KADAR BİR LASTİK TAMİRCİSİNDE ÇALIŞIP EVİN EKMEK PARASINI KAZANIYOR.’’ O AN BEYNİMDEN VURULMUŞA DÖNDÜM, KENDİMİ TUTAMADIM VE AĞLAMAYA BAŞLADIM. ANNESİNE, BANA BUNU NİÇİN SÖYLEMEDİĞİNİ SORDUM VE BU YÜZDEN ÇOCUĞU ZAMAN ZAMAN HIRPALADIĞIMI ANLATTIM. ANNESİ ’’UTANIYORDUR, ONUN İÇİN SÖYLEMEMİŞTİR.’’ DEDİ, ÇOCUĞU DERS ÇIKIŞI YANIMA ÇAĞIRDIM. NİÇİN BUNU SÖYLEMEDİĞİNİ SORDUM, UTANDIĞINI SÖYLEDİ VE AĞLAMAYA BAŞLADI. BEN DE ’’NİÇİN AĞLIYORSUN, SEN UTANILACAK BİR İŞ YAPMIYORSUN. HEM ÇALIŞIYOR, EVİNE EKMEK GÖTÜRÜYORSUN. HEM DE OKULA GİDİP GELİYORSUN, SEN BİR KAHRAMANSIN.’’ DEDİM AMA EMEKLİ OLALI ÇOK OLMASINA RAĞMEN BU OLAYI HİÇ UNUTAMADIM...
ÇOCUKLARI HAKSIZ YERE HIRPALAYANLARA DERS OLSUN, KÜÇÜK ÇOCUKLARI DÖVMEDEN ÖNCE ÇOK DÜŞÜNÜN. ONLAR SUÇSUZ BİLE OLSALAR KENDİLERİNİ SAVUNAMAZLAR, LÜTFEN DİKKATLİ OLALIM VE ÇOCUKLARA EZİYET ETMİYELİM...