kim merak eder dersiniz...
kim merak eder dersiniz ? ...
Ben de hep merak eder dururdum.Şu aşk dedikleri nasıl bir şey diye.Aşk nedir?Nasıl yaşanır?
İçindeki sıcaklığı daha da sıcak yapan,bütün gizemiyle seni saran,olmadık zamanlarda onun özlemini hisseden,yanında olmasını arzulayan,ona seni seviyorumu en güzel şekilde hissettirmeyi,ve de sonsuz sevginin gerçeğinde yatan,saygıyla bütünleşen,bir aşkı kim yaşayabilir?
Fedakarlığın ölçüsü olmadan,kim fedakarlık yapar,geceleri o sessiz ve soğuk gecelerde kim daha çok düşünür, ve onun hayalini kurar.Yanında olmadığı için,kim daha çok üzülür.Yağan yağmurlarda,esen fırtınalı rüzgarlı,şimşeklerin çaktığı o korkunç gecelerde ona sığınmayı kim düşünür?
Ve onu hiç bırakmayı düşünmeden,bıkmadan sevmeyi kim hayal eder?
Onsuz ,onu en derin sevgiyle,sevdayla,aşkla,yüreğinde yaşatır,sevgiyi büyütür,soruyorum sizlere...
İmkansız olduğunu bilse bile kim hayalinde,mavi dünyasında,bir gün geleceğini, hayal edebilir ?
Gerçekten seven bir yüreğin , aşkı yapar tüm bunları.
Ben içimde seni yaşayarak,hissederek sevdim.Bana uzak oluşun bile seni sevmeme engel olamadı.Şunu bil ki;tüm bunlar seven ve aşık bir sevgilinin düşünceleri,hisleri,duyguları,özlemleri,gerçekleri ve hayalinde ,mavi dünyasında yaşamayı arzuladığı aşkın duyguları...
Sen olmasan da,o sevgi hep yüreğimde o özel yerde...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.