- 446 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
Yalova vapur iskelesi..bir gün..
vapur dalgaların arasından ağır başını çıkararak yaklaşıyor iskeleye,bir kadın soğuk yüzünden okunarak sımsıkı sarmış çocuğunu kucağında,bir genç kız yarı titrek dudaklarıyla bekliyor bekleneni ki bundan eminim,bir delikanlı gelecek saracak tüm özlemle yüreğini.simitçi çocuklar zifiri hayatın öncüleri,buhranla iç acıtan soğuk arası bağırıyorlar simitlerin getireceği ekmeğin hürmetine.boyacı çocuklar siyah ellerini saklayarak koltuk altlarına bekliyorlar son bir çift ayakkabılı umudu....
vapur yanaşıyor ve kusuyor kalabalık enkazdan insanları,yanı başımda duran çocuklu kadına yaklaşıyor çeketine sıkı sıkı sarılmış bir adam ve kavrayarak çocuğu alıyor kadından öpüyor öpüyor kokluyor hiç durmadan,sonra eğilerek kadının alnına dudaklarını bırakıyor,genç kız koşarak boynuna atlıyor delikanlının boynuna ve sarılarak ayrılıyorlar iskeleden,ardından çocuk adam kadın uzaklaşıyor benden şehrin kuytusuna doğru.simitçiler,boyacılar seviniyor soğuk zaman güncesinde biraz ekmek biraz düş niyetine...
ben kalıyorum geride yalnızlık içinde yalnızlık ile,umutlu kavuşmalar açıyor yüreğimi
koskoca bir şiire,martılar kanat çırparken kentin sıcak iklimine ben kalıyorum
bir şiir ve kağıt ile kalem niyetine....Yalova vapur iskelesi.......
YORUMLAR
evet az evvel okudum da yazınızı yorum yazamamıştım
güzel bir yazıydı vapur iskeleleri bana hep bir yerlere gitmeleri, gelmeleri çağrıştırır
gidenler, gelenler, kalanlar derken ne çok hikaye vardır aslında
küçük bir anın güzelliğini yansıtmanız ne güzeldi
tebriklerimle nice başka hikayelere...
saygımla.
aslan bülent
aslan bülent
İskeleler,istasyonlar,hava alanları, otogarlar ne çok sevince,mutluluğa tanıklık etmişlerdir kim bilir?
Aynı mekanlar bi o kadar ayrlığa,hüzne tanık olmuşlardır..
Bülent kardeşimin yine yüreğe dokunan bi yazısı ve emekçi çocuklar..
Yaşıtları oynayıp gülerken ekmek derdindeler ya en çok o koyuyor adama..
Yazan kaleme selam olsun..