Muhtereme mektuplar -12 / sen öğrenici oldun inşaallah ben rehber..
Kul ( 12.28.2013 )
Nasılsınız hocam?
Ben bugün bittim resmen... Hem iyi hem de kötü haberlerim var…
Yurt meselesini ailemle konuştum. Ücreti fazla olduğu için son iki aydır da çok sıkışık olduğumuz için ödeyemiyorduk. Benim özel dersten aldığım parayı veriyordum yurda ama o da yarısı ediyordu. Gerçi özel ders de bitti. Sınavları bitti öğrencimin. Şuan hâlâ bir işim yok. Yurttan ayın 1ine kadar ayrılmam gerekiyor. Bugün memurla görüştüm. Annemlerle de görüştüm. Buraya geliyorlar. Burada eskiden kaldığım cemaat yurdundan arkadaşlarımın yanına gideceğim. Orada kalacağım bir yer bulana kadar. Annemler de ev falan bakacaklar. Keşke burada kalsalar... Hiç gitmeseler.
Bu yurda yazılırken durumumuzun bu kadar kötüleşebileceğini düşünemedim. Allah büyük...
Ev çok daha az masraflı olacak. Benden istedikleri sadece payıma düşen ev kirası... Diğer giderleri her ay birinin ailesi ödüyormuş. Bu daha iyi oldu. Onların durumları oldukça iyi tabi... Allah daha iyi etsin inşallah. En azından açıkta kalmadı. Annemlere nasıl söyleyeceğim diye düşünüyordum ama annem üzüldü. Ben iyiyim. Şikâyet etmiyorum. Ama anne işte... Üzülüyor. Canım annem...
Onların gelmesini bekliyorum simdi. Mutluyum. Özlemiştim. Şu bir ayda yaşadıklarımdan sonra annemlere daha bir ihtiyacım var ama neden bilmiyorum hocam…
Bugün gördüğüm rüyada hiç bir şey yoktu hocam. Hiç bir şey... Sadece bir ışık... Hepsi bu. Bu kadar. Zaten bu son rüyamdı. İlaç bitti ve ben hastalandım. 2 günüm kalmıştı. Tamamlayamadım hocam. Yapamadım. Elimden geleni yaptım ama sadece 13 gün ileri atabildi ilaç. Vardır bunda da bir hayır değil mi hocam? Kötü düşünüp kendimi üzmek Allah’tan ümit kesmek istemiyorum.
Annemin babamın duasına nasıl ihtiyacım varsa sizinkine de öyle ihtiyacım var hocam. Ben simdi bu haldeysem, sizi çıkardıysa Rabbim karşıma ben inanıyorum hep annemin babamın duaları sayesinde. Ben bu denli toparlandıysam... Rüyamda bir kere bile olsa nur görebildiysem, bu sizin sayenizde. Bir daha görebilmeyi umutla bekliyorum. Şimdiye kadar annemin babamın duaları kurtardı belki beni. Bu halime gelmemdeki sebep onlardır belki. Allah bilir. Ama bundan sonra bir de sizin duanız var hocam. Lütfen esirgemeyin benden bunu.
Ben umutsuz olmadım. Olmayacağım da. Ama ne olur beni bırakmayın. Lütfen.
Yasayamam ben daha. Yapamam. Lütfen hocam...
Sizden bir şey rica etmek istiyorum hocam izninizle. Ben bu dönemde ne yapmam lazım? Zikirleri çekmemem mi gerekir. Nasıl ibadet etmeliyim bana söyler misiniz?
Şimdiden Allah razı olsun sizden hocam...
Hacı Ali Bayram ( 12.28.2013 )
Zikirlerini sadece kalpten çek... Dilin hareket etmesin... Gördüğün ışık nurdur... Allah yardımcın olsun, dualarımdasın, dualarında olmak dilerim, gözlerinden öpüyorum... Allah var keder yok... Merak etme her şey bir yol bulur, yürür... Belki sonu senin için daha iyi olur... Her şeyde bir hayır var diye düşün... Sıkılmadan açılma olmaz... Her gecenin bir sabahı var... Dara düşmeyen kul olmaz... İmtihan dünyasında olduğumuzu unutma... Selam es selame
Kul ( 12.30.2013 )
---------------------------------------------
Nasılsınız hocam?
Yazamadım size kusuruma bakmayın.
Ailemle ev olayını hallettik. Artık yurtta kalmıyorum. Evde de internet yok maalesef. Okula gittikçe yazacağım inşallah size.
Hocam rüya gördüm. Yüzümdeki tüyleri alıyordum. Bakıyordum aynada. Yanağımda varmış. Onları alıyordum. Duş alıyordum sonra. Başımda havlu vardı. Sarmışım başımı. Yüzüme bakıyormuşum.
Ben kendimi bir boşlukta hissediyorum hocam…
Neden bilmiyorum ama bir havada kaldım sanki. Ne olduğumu şaşırmış gibiyim. Neden böyle oldu bilmiyorum. Size de eskisi gibi sık sık yazamayacağım. Buna da üzülüyorum. Bir düzenim vardı o bitti. Simdi tekrar bir düzen oturtmam lazım. Kendimle uğraşmaktan yoruldum. Ne hale geldim. Ne hale soktum kendimi. Toparlanacağım ama. Son üç ayda bir de sizin sayenizde daha iyim... Daha da iyi olacağım. Biliyorum. Allah yardım eder. Bu günler de geçer.
Allah a emanet olun hocam...
Tarih:30 Aralık 2013 Pazartesi 17:14:49
Hacı Ali Bayram
Gördüğün rüya ayıplarından kurtulacağını zihninin kalbinin normale döneceğini gösteriyor... Kendini boşlukta hissetmen de değişimden kaynaklanıyor... Geleceğin güzel olacak değişim başladı demektir...
Selam es selame
**********
Not: Muhterem bir cevabı 12 saat geciktirdik diye küstü, vedalaştı, gitti... . Birkaç gün aradan sonra arayı düzeltmek için kısa yazışmalar yaptık... Anlaştık yeniden aşağıdaki mektupla ilişkiye devam kararı aldık...
Bu arada her mektubu da yayınlamadık... Kendi aramızda kalması gerekenler kayıtlarımızda kaldı...
Hep böyle olur; ilk tanıştığımızda bir günde birkaç kez yazıştığımız olur... Zikir başlar, tedirginlik dostluğa dönüşür, muhatap daha sakindir, rehber nihayet biraz nefes alır. Ama yazışmalar aralıklarla sürer... Öğrendikçe kişilik geliştikçe ara açılır...
Daha ileri zamanlarda Rabbiyle barışan kızlarımız birçok sorunun cevabının iç seslerinde olduğunu öğrenirler... **********
Kul ( 1.5.2014 )
---------------------------------------------
Hayır hocam ben terk etmedim. Vallahi yapmam öyle.
Özür dilerim. Hakkınızı helal edin.
Hocam sürekli yazamıyorum size. Bu konuda üzgünüm biraz. Bilmiyorum. Sürekli sizinle de konuşamam ki…
Sizin de işiniz gücünüz var. Yanınızda olmak istiyorum hocam. Affedin beni. Size yakın bir yerlerde olmak istiyorum.
Hocam ben zikirlerime bugün tekrar başladım.
İki gündür yazamadım size ama iki tane rüya gördüm. Okula geldikçe yazıyorum hocam.
İlk rüyamda yüzümde gene tüyleri temizliyorum. Hocam ama birçok şeyle... Bir keresinde jiletle temizlemişim. Başka bir rüyamda cımbızla. Başka bir rüyamda başka bir şeyle... Hep yüzümle uğraşıyorum hocam. Bitmedi gitti diyorum sabah kalkınca.
Bugün de benim bir evim varmış rüyamda. Deniz manzaralı kocaman... Ben de içine meyve alıyorum. Bardak alıyorum. Eşya alıyorum yani hocam.
Sizi kırdım ama beni öyle anlamanızı isteyerek yazmadım.
Özür dilerim…
Özür dilerim...
Tarih:05 Ocak 2014 Pazar 19:29:47
Hacı Ali Bayram
Önemli değil...
Ben alışığım...
Yeniden zikirlerine döndüğüne sevindim...
Yüzündeki kılları temizleme çalışman utancından arınmaya çalışmandır... Arınacaksın korkma... Allah “Günahlarınız denizin köpükleri kadar bile olsa, tövbe edip arınırsanız ananızdan doğmuş gibi olursun” buyuruyor...
Arınamayacak olsaydın seninle ilgilenmezdim... İyi bir doktor tedavi edemeyeceği hastayı başka bir arkadaşına gönderir... Değil mi? Ben sana başka kapıya dedim mi? Mektupları okumadın mı? Yazılarımın hemen en az yarısı arınan insanlarla yaptığım yazışmalar değil mi? Dokuz yıl telekızlık yapmış Safiye nur gören Allah dostu oldu, eli kadın eline değmemiş bir üniversite mezunu ile telli duvaklı gelin olup gitti...
Bana her gün yazman gerekmiyor ki... “Kendine iyi bak hocam... Hakkını helal et hocam” yazmışsın... O yazdığın bir veda mesajıydı... Senin cevapsız kalan mesajını siteye girmek için bir saat kadar bekledim... İnternet açmadı... Bırakıp yattım... Sabah siteye baktığımda başka mesajlar vardı cevapladım gittim... Meğer site açılmadığı anda açılmış gibi senin mesajı okunmuş, cevaplanmışlar arasına atmış... Ve sen isyanları basmışsın...
Önemli değil... Geçen geçti...
İkinci rüyan, ilme ve hayata yakınsın... O ev senin vücudun... Eksiklerini tamamlıyorsun... Deniz manzaralı olması ilme ve hayata yakınlığını işaret ediyor... Okursan kurtulacaksın... Şeytana uyarsan eski günlerine döneceksin... Tercih senin...
Ve ben “sen istersen” yardım edebilirim... Allah ayetlerde “dileyeni kurtarırız” diyor...
Yazacaklarını boş kaldığında, içinden geldiğince yaz... Kimse sana bir şey yaz diye zorlamaz, zorlayamaz... Ancak namazını kılmayı ve zikrini lütfen ihmal etme... Kendin için...
Allah’ın kimsenin ibadetine ihtiyacı yok... Cehennem de onun cennette... Dileyen cennete gider dileyen cehenneme... Allah için ikisi de bir... Fark senin benim gibi pislikten, günahtan tiksinenler, ateşte yanmak istemeyenler, acı çekmeyi sadistliği sevmeyenleredir...
Mektupların tahtada asılı... Okuyabilirsin... Düzenlemesi için bir öğrencime rica ettim düzeltti... O kadar bozuk yazılmıştı ki okunamayacak derecede hatalar vardı... Lütfen biraz daha imla...
Selam es selame
allahın kimsenin ibadetine ihtiyacı yok..cehennem de onun cennette..dileyen cennete gider dileyen cehenneme..allah için ikisi de bir..fark senin benim gibi pislikten, günahdan tiksinenler,ateşte yanmak istemeyenler,acı çekmeyi sadistliği sevmeyenleredir..
mektupların tahtada...asılı..okuyabilrisin..edit etmesi için bir öğrencime rica ettim düzeltti..o kadar bozuk yazılmıştı ki,okunamayacak derecede hatalar vardı...lütfen biraz daha imla ..
selam es selame
kul ( 1/16/2014 )
---------------------------------------------
Hocam arkadasin netinden giriyorum. Kisa kisa yazıp atıcam mesajlarımi kusuruma bakmayin.net yavas ve ben gonderene kadar gidiyor.
Hocam iyisinizdir inşallah. Iki gündür sizi görüyorum ruyamda.birseyler anlatıyorum anlatıyorum ama ney bilmiyorum. Yaziyorum surekli. Iyisinizdir inşallah hocam.. dularinizi esirgemeyin..Allah a emanet olun
Hocam dün lavaboda ellerimi yıkarken arkamda bişey varmış gibi hissettim.bir anda döndüm arkama.ve bişey vardı. Anlık gördüm. Hani hocam televizyonlarda hayalet gösterirler falan saçma bir sekilde.yarim yamalak. Uçar gibi böyle bi değişik. Bende öyle gördüm. Beyaz renkteydi. İnsan gibiydi sanki hocam. Anlamadim da. Ama korktum bir anda. Kalbim çıktı yerinden sanki. Ellerim titredi. Hemen besmele çektim. O anda aklima ilk o geldi hocam..
Hocam birde namaz kilarken son dört gün içinde iki kez kolumu dürttüler resmen.bu sefer çok net hissettim.kolum oynadı resmen hocam.inanmicaksiniz belki ama ciddi ciddi kolum oynadı. Hic bisey yapmadan namazi bitirdim bende.
Hocam iki gün önce yakın bir arkadaşım geldi ve benimle konuşmak istediğini söyledi. İçimden ne diyecegini biliyordum sanki.n’olur Allah im demesin dedim bir çok kez.
Yılbaşı gecesi erkek arkadaşıyla birlikte olduğunu soyledi.yerle bir oldum ama o da o haldeydi. İçki nin verdiği etkiyle ..
Ve bana dediki seninle konuşmayı bile haketmiyorum.sen temiz bi insansın. .
hocam yemin ederim yerin dibine girdim. O benim karşımda eziliyordu ama benim halim daha beterdi. Nasil utandim bilemezsiniz hocam.o kadar Üzgünümki hocam.benim gibi birini temiz saniyor. Ah hocam aklımın yettigince birseyler dedim ama kendime gelemedim. Cok utanıyorum kendimden..
Özür dilerim parca parça yolladim.dualarinizi esirgemeyin hocam..