okur musunuz ?
okur musunuz ???
Bugün aşkı anlatmaya devam diyorum.Yine hayallerde.Aman ...senin de hayallerinden bıktık demeyin sakın.
Sevginin ve aşkın hep hayallerde olduğunu düşünüyorum.Ama bazen gerçek olabilir.Onu kimse bilemez.Ne kadar gerçek, ne kadarı hayal.Yürek sevgiyi ve aşkı içinde barındıran bir duygu da ondan.
Bugün aşkımızı ilan etmeye karar verdik onunla.Hayallerde...
Büyük bir tiyatro salonu.Koltuklarda dinleyiciler,sahnede ise mikrofon ,tam ortada.Ya da uzun bir yemek masası,arkadaşlar, eş dost,yemekli bir sohbet.Hadi gözünüzde canlandırın. Siz de benim gibi.Gerçek olsun.Hayal edelim.
Onunla beraberiz.Elimden tutuyor, beraber sahnedeyiz.Size sevgiyi ve aşkı anlatmak üzere geldik diyor.Beraber anlatmak istiyoruz,aşkımızı ...
Biz aşık olduk,sevdik birbirimizi diye başlıyor...aman Allah’ım ne kadar güzel konuşuyor.Herkes hayranlıkla dinliyor.Arkadaştık kısa bir süre,sonra sevdiğimizi anladık,daha sevgi sözcükleri söylerken aşık olduğumuzu hissettik,ikimizde birdenbire,aniden ...
Öyle temiz ve güzel bir sevgisi var ki;tanısanız sizde hayran olursunuz.İçinden,yüreğinden gelen bir sevgi,samimi,içten,sıcacık,yalansız.İnanması güç biliyorum ama gerçekten öyle, sanki bulunması mümkün olamayan bir sevgi,bir sevda gibi.
Ne kadar anlatabilirim ki,kelimelerim yetersiz olabilir,gözleri hep sevgi ,yüreği sıcak,kalbi temiz.Beni bir gün bırakıp gider mi ?diye koktuğum... ellerini tutmaya ,sarılmaya uzak kaldığım, sevdiğim o benim.O, adı gibi .O yüzden ona çok yakışır.Aman Allah’ım utandım...yüzüm kızardı,ateş bastı.Ne kadar zor övgü dolu sözleri ondan dinlemek.İsterseniz sözü ona bırakayım der ve mikrofonu bana uzatır.
O , o kadar güzel konuştuktan sonra ben konuşabilir miyim?Heyecanlandım,titredim ,sesim değişti.Konuşmaya başlayınca alıştım,sözcükler ağzımdan dökülüverdi.
Onun kimseyi kırmayan,üzmeyen,kızamayan bir yüreği olduğunu,üzüntülerini hep içinde taşıdığını,kimselere belli etmediğini,hep kendiyle mücadele ettiğini,kaleminin kuvvetli olduğunu,güzel şiirler ,yazılar yazdığını söyledim.
Aşkı onda gördüm.O’ da bende gördü,gerçek aşkı,bitmeyecek,bitemeyen aşkı...
O benim yüreğimdeki o yerde.Etrafını kuşattım.Sevgi sözcükleriyle,aşkın o sihirli tutkusuyla.Aman kimseler görmesin diye.Sevgi değerlidir,aşk ise kutsaldır.Ben yüreğime hapsettim,müebbetim o benim.O, beni sevse de sevmese de.O benim için bu kadar değerliyken,beni sevmeden yapabilir mi? diye devam ettim.........
Sonra aşkı anlatmaya çalıştım.Becerebildiğim kadarıyla.Aşk, başlı başına bir şey.İçinde her duyguya yer vardır.Acı,üzüntü,elem ,keder,mutluluk,mutsuzluk,sevgi,aklına her ne gelirse.Onu tanımlamaya gerek var mıdır ki?O her şey,sözcüklere sığmayan,sığamayan, yürek dağlayan,canını yakan,seni kızdıran,yeri gelince mutluluktan ayaklarını yerden kesebilen,bir duygu seli,hisler karmaşasası...onun hiç bir sıfata ihtiyacı yok.
Romanlar,hikayeler,şiirler hep aşk ve sevgi üzerine yazılır.Aşk imkansızdır.Nerede imkansızı varsa gider onu sever.Olsun sevdi ya.Onsuz da aşk güzeldir.Yeter ki sevsin.Uzaktan sevmekte güzeldir.Şairler ;yazarlar ,ama hep mutsuzdurlar.Hiç dikkatinizi çekti mi ?bilmiyorum?Onlar yazarken hissederler,hayal ederler,ya da yaşamışlardır,veya yaşamak isterler yazdıkları gibi...o yüzden aşkı yakalayamazlar,mutlu olamazlar.
Aşk ;vefasızdır,aşk; acıdır.
Aşk ;canın belasıdır.(Fuzuli)
Aşk; görmekten çok özlemleri ,onu sevmeyi sever.
Birden salonda bir alkış koptu.Herkesler ayakta.Ne olduğumu anlayamadım.
Gözlerimi açtığımda ağlıyordum.Yaşlar sel gibi akıyordu.Ha ,anladım bu bir rüyaydı yine... hayallerde bir aşk yolcuğu, onunla...
Dinlediğiniz için sağolun.
Tüm seven aşıklara...