AĞLAMAK VE YALNIZLIĞI YAŞAMAK ( Gecenin bir yarısı )
05:53
Bilir misin yalnızlık ne demek ? bilir misin gök yüzündeki yıldızlardan medet ummayı ? uzattın mı ellerini bir yıldız boyunca belki tutarım diye farkında olmadan uykusuz kalmayı bilir misin sabaha kadar ?hiç küstün mü hayata ? aslında kendindir kustuğun küçüğüm kapatıp gözünü hayaller kurduğun oldu mu; geleceğe dair. bazen küçük bir masumiyet belirir tebessümde, bazende gözünde hırçın bakışlar kızdın mı kaderine, günlerce kendini tanımadığın oldu mu hiç ? bazen cesaret etmeyen konuşmaya ve bazende hiç susmayan sen! sevdin mi birini?her yağmur yağdığında saatlerce bekledin mi sevdiğini pencerenin önünde ? bir yudum sevgi dilediğin oldu mu sert bakışlardan, yaşlanmak için bir omuzda mı aramadın? birden güldüğün oldu mu? sebepsiz her şiirde kendinden bir şey bulamadın mı ? rüyalarda yastığın oldu mu? hayatını istemediğin oldu mu? uyandığın zaman görmediğin oldu mu? etrafını ufak bir sorunu büyütüp ölmeyi de mi düşünmedin? hiç sebebini bilmediğin bir ağırlık çökmedi mi üstüne? büyüdüğünü fark edip zamana düşman oldun mu ? hecelerin hizaya geldiği kelimelerin yetmediği oldu mu, duygularını anlatmaya! ağladığın oldu mu sabaha kadar sebepsizce ? belki sen ağlamayı bilmiyorsun, sevmeyi bilmediğin gibi! iki damla yaş değildir ağlamak önce hüzünlenmek sonra düşünmek hayal etmek ...
anıları yaşamak büyük bir özlem içinde işte budur ağlamak ve yalnızlığı yeniden yaşamak...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.