Savaş'a Mektuplar-1/ beni yalnız bırakmayın hocam.....
Aleykümselam Savaş...cümlelerinden birbirimize giderek yaklaştığımız anlaşılıyor..Bu yolun yolcuları ilk önce rehberlerine meftun olur,rabbin aydınlığını rahberinin (dil,gönül) pencersinden görürler..O nedenle efendimiz s.a ashabına ’beni ana babanızdan daha çok sevmedikçe iman tam etmiş (benden faydalanır) sayılmazsınız ’ buyurmuştur..
o nedenle ashab efendimize seslenirken,ilk olarak ’Anam babam sana feda ya resulullah’ diyerek başlarlardı sözlerine ..
inşaallah seni de saran aşk aynı kaynakdan,aynı saflıkta olur..Ve bizden erken geçip resulullaha aşık olur,kavuşursunuz..ardından da hakk üzere allah aşkında yanar yok olur,fenafillaha ulaşırsınız..silsile böyledir..
ilme sevdalanan ( cevher ) her öğrenci, önce öğretmeninde erir, curufundan ayıklanır) potaya girer,sonra su gibi (likid) akışkan yol alır..
meraklanma allah senin de benim de,tüm yolcuları(sevdalıları)nın da yardımcısıdır..
bizi birbirimizle boşuna buluşturmadı elbette..
Unutma tesadüf diye birşey yoktur..Allah’ın hak edeni hak ettiğine denk düşürmesi adeti vardır.
Samimiyetinden taviz vermedikçe yolun aydınlıktır,aydın kalacaktır,inşaallah..Okudukların cemali zikirlerdir..Asla zararı dokunmayacak,aksine zamanla nur içinde nura gark olacaksın,biiznillah..
allah tek kelimeni bile zayi etmeyecek inşaallah...
şafak umutların neredeyse tükendiği yerdedir..Orası nefsin diz çöküp,batan güneş gibi, vücut dünyasından geçici olarak çekildiği,nurullah olan ruhunun ay gibi gecelerini aydınlatmak üzere doğduğu yerdir...gözlerinden öpüyorum..
selam es selame’