- 659 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
Farketmedin.!
Öylesine dalgındı kadın.Öylesine yorumsuz bir düşünün içinde.Öylesine boşluğa bakarken,iki damla yaştı akan gözlerinde.Sevmek acı bir kanamaydı gerçek sevene diye düşündü.Gözleri yağan kar tanelerinin döne döne toprağa kavuşumunda kilitli.Çok şey istememiştim diye geçirirken içinden alnını buz gibi cama dayadı.İçi öylesine üşüyordu ki ne camın soğuğunu ne de eline düşen gözyaşlarını fark ediyordu.Son yıllar hep hayatı zordu bu zorluğun içinde sadece tek ışığı vardı...Sevdiği....Onca olumsuzluklarına rağmen sevdiğiydi...
Çok şey istemedim ki diye söylenip duruyordu,kaç defa rica ettim,kaç defa dile getirdim...İnsan sevdiğinin dileğini es geçermiydi.Ama geçilmişti..İçi kötü yanıyordu..Değer verilmemek dikkate alınmamak kısacık bir anda yapılabilecek bir şeydi isteği...
Belkide bende takıntı oldu bu...Fakat hiç dikkate almadı ki !!
-Uzak kalmalarımızda ara beni....İşte hepsi topu topu buydu....
Kendine çok sormuştu kadın bunun nedenini!Aklına gelen seçenekler hiç hoş değildi.Kendisini sadece bir beden görüyordu demek ki..Yinede her seferinde düştüğü bu çirkin durumu hafifletecek sebepler buluyordu kendine...Olan olmuştu...İzin günü çalışması gerekiyordu ve haber veremedi...Ne çok rica etmişti önceden beni ara diye.!Sonu kocaman bir sıfırdı.Belkide elde bir olmaktı kadının durumu..Nasılsa seviyordu.
O gün çalışması gerekti kime ,neye kızacağını bilemedi..Haber veremedi.Öylesine bitap düşen ruhu yıkıldı.Kendisine sen bir hiçsin dedi..!!!.Sadece koca bir hiçsin onun için..!!Öyle olmasa kısacık bir an arardı arada...
Defalarca çalan telefonu açmamak için verdiği savaşın sonunu biliyordu...Peki kendisini basit bir beden konumundan çıkarmışmıydı bu cevaplamayışları...?Kimbilir belki?Yaralanan gururuydu bunu yaptıran.peki gururu onarılmışmıydı...?
Her şey muammaydı.Düşenemiyordu.Sevdiği için çok empati yapmıştı ama kendisi için sevdiği hiç empati yapmamıştı....
Ben vefasız değilim,ben hayatı harcayacak kadar basit düşünen biri değilim..ben bana yapılanları bile unutup yüzlemeyen seven bir kadınım.Sadece istediğim kısacık bir aranmaydı arada derede..Çok şey istemişim demek ki diye düşündü...
Sanki ömrünü istemişim...
.......................................................................................EMA
NOT: Dinlediğim hayat hikayelerinden..
YORUMLAR
nedir çektiğim senin elinden,gönül derdin hiç bitmiyor...şarkısını senin için söylüyorum arkadaşım birde benim için... sonra bizim gibi gerçekten sevenlere gelsin
vefalı olmak her insanın harcı olamaz..olsaydı dünya bu kadar acıyla dolup taşmazdı...zer kadrini zerraf bilir...gerisi bujiteri
kadın andır ...kadın candır ..kadın kandır..kıymetini bilen bilmiyorsa çekilmekte fayda var, kıymeti anlaşılsın..sevgilerimle ema
GÜLESEN SANCAR tarafından 12/12/2013 2:24:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
KARDELEN'NİNİM
Merhabalar güzel yüzlüm .
aşkın vefasızlığını bilirdim de, sevdanın asla !...
vefasızlıklar yer olmaz sevdalıların dünyasında,
elbet beşeriz şaşar, lakin aşk'ı tek,,,
sevdayı iki insan yaşarız !.
Üşüyen vefasız sevdayıda duygular ısıtırmış .
sen okadar naif ve düşünen yüreği güzel insansın
içten gelen düşüncülerini ne güzel kaleme dökmüşsün
Tebrikler sevgiler yüreğine birtanem..