- 1430 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
KALLEŞLİĞİN ZORUNLU KARDEŞLİĞİ
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Murat komiser şubedeki odasında, masasın üzerindeki on üç yaşındaki güzeller güzeli kızı nazlının fotoğrafına dalmış, hüzünlü gözlerle kızının resmini okşuyor ve derin derin iç çekiyordu o sırada,
Telsiz den şehir merkezinde çöp konteynırının yanında yerde yatan bir erkek cesedinin anonsu geçiyordu müdürü hızla komiser murat’ın odasının kapısını açıp murat hemen ekibini topla olay yerine gidin maktul kimmiş neymiş ayrıntılı bilgi istiyorum.
Emredersiniz amirim.
Murat komiser ayağa kalkıp masanın üzerindeki silahını beline koymaya çalışırken bir yandan da amirinin aralık bıraktığı kapıdan karşı odadaki komiser yardımcısı Gökhan’a sesleniyordu. Gökhan çocuklara söyle acil çıkıyoruz, dört kişiden oluşan ekiple emniyettin sivil Aracına binip sokak lambaları vitrinlerin, ışıklı tabelaların, trafikteki araçların farlarının geceyi aydınlattığı caddelerde hızla şehir merkezindeki olay yerine doğru gidiyorlardı kısa süre içerisinde olay yerine varmışlardı.
Kendilerinden daha önce olay maline gelmiş olan gezici asayiş ekibi makdül’ü ceset torbasına koymuş ve diğer birimlerde parmak izi ve olay yerinde inceleme yapıyor, cinayet masasın dan gelen komiser murat’ı ve ekibini bekliyorlardı ortalık ambulans ve polis araçlarının yanıp sönen tepe lambalarının ışıklarıyla adeta mahşer yeri gibiydi.
Komiser murat asayiş ekibin başındaki polis memuruna sordu,
Ceset kimmiş öğrene bildiniz mi?
Evet, komiserim
Üzerinden çıkan kimliğin gebede sorgusun da suç dosyası hayli kabarık geçmiş de adam yaralamaktan içerde yatmış sabıkalı bir adam adı selim kara,
Selim karamı?
Tanıyor musunuz Komiserim?
Eğer tanıdığım selimse evet, açın yüzünü göreyim, vay canına ta kendisi çakal selim nerden nereye sonunda yine karşılaştık selim kara sonunda yine.
Komiser murattın yüzündeki derin ve karmaşık ifade yardımcısı Gökhan’ın da dikkatini çekti ve meraklandı tam sormak üzereyken O anda komiser murattın cep telefonu çaldı arayan eşi hülyaydı…
Komiser murat hızla ve heyecanla telefonu açmaya çalışırken elleri titriyor ve bir anda o iriyarı gür sesli adam gitmiş omuzları düşmüş sesi titrek bir adam halini almıştı.
Kısık bir sesle Alo eefefendim canım.
Murat yetiş kızımız ağırlaştı yoğun bakıma aldılar hayatım ne olur çabuk gel ne olur çabuk
Ta ta tamam hemen hemen geliyorum.
Murat komiser hastaneden arayan Karısı’nın telefonu üzerine yardımcısı Gökhan’a dönüp ben hastaneye gidiyorum siz burada kalın.
Komiserim bari Mustafa sizinle gelsin yâda asayişten arkadaşlar sizi hastaneye bıraksınlar.
Gerek yok ben bir taksiye atlar giderim Gökhan sen başlarında ol parmak izi ölüm nedeni mobesse kayıtları bütün bilgileri toplayın yarın dosyayı kadri müdürümün masasına bırakmamız gerekiyor.
Emredesiniz komiserim.
Buradaki işimiz bitiğinde bizde hastaneye geleceğiz,
Zahmet olmasın siz evinize gidin, çocuklar bekler.
Sorun değil zaten bizimkilerde hastanede hülya yengemin yanındalar hadi sizde vakit kaybetmeyin biran evvel hastaneye gidin biz buradaki işleri hallederiz.
Murat komiser elliyle Gökhan’ın omzundan tutup sağ olun arkadaşlar, sağ olun bizi hiç yalnız bırakmadınız diyerek diğer görev arkadaşlarına da teşekkür edip tam kendisin bekleyen taksiye binmek üzereyken yardımcısı Gökhan seslenir.
Komiserim…!
Efendim Gökhan
Yeğenimin adı nazlıdır ama güçlü kızdır nakil yapılana kadar dayanacaktır. Göreceksiniz Üzmeyin kedinizi.
İnşallah Gökhan inşallah
(Birinci Bölüm)
YORUMLAR
Tebrikler...
Harikulade bakan yüreğinden kaleminin ince dokunuşları ile dökülen öykünün yaşayan kahramanı oluveriyor insan bir çırpıda,akıcı üslubunu kıymetli kalemini kutluyorum...
Öykünün devamını bende çok merak ediyorum heyecanla, :)
Sevgilerimle,
N.ALTIN tarafından 12/12/2013 11:14:03 AM zamanında düzenlenmiştir.
Serhat BİNGÖL
çok teşekkür ederim
ilkkez hikaye türü bir yazıyazdım beğendiğine sevindim
sevgilerimle.
Polislikte işler böyle yürümez. Bir müdür alt rütbeden birine ancak sekreteriyle talimat verir, gerekmedikçe de yüz yüze görüşmez. Hele bir polis müdürü asla bir komiserin odasına kadar gidip emir vermez.
Bir komiser yardımcısı dahil, hiçbir rütbeli polis böylesi işlerine kendisi gitmez.
Ayrıca müdür emir verince ''emredersiniz amirim'' diyen biri komiser de olsa azarı yer. Emredersiniz müdürüm, Emir anlaşıldı Müdürüm vs... demek zorundadır.
Öyle arka sokaklar izleyip yazmazsanız daha iyi edersiniz, çünkü emniyette işler gerçekten dizdeki gibi işlemez.
Başarılar diliyorum.
Serhat BİNGÖL
ne kızıyorsun be timur abi
hayatımızda ilk defa bir hikaye yazalım dedik idare et işte ne bozuyorsun be abi:)))
ben nereden bileyim bir birlerine nasıl hitap ederler hikaye bu çok takılmamak lazım gerçi biz vaktiyle samimi davranırdık ama şimdi bu kadar resmimi oldular:))))
okuyup yorum yaptığın için sana çok teşekkür ederim
sevgilerimle.
Timur KOHEN
Umarım hüzünlü bir hikayenin başlangıcı değildir bu.
Çok güzel sunulmuş.
Zevkle, ilgi ile okudum.
Serhat BİNGÖL
kıymetli dostum
yazıyı beğenmene çok sevindim öğrencilik yıllarımdan sonra ilk defa bir hikaye yazayım dedim ne kadar becerebildim bilemem ancak itiraf edeyim zor iş:))
ziyarettine çok sevindim çok teşekkür ederim.
saygı sevgilerimle.