- 537 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Eşeğini değil Eşini Bulmalı İnsan
Bir Pazar arabasıyla her sabah kalkıp beraber pazara gider onlar..Adamın ağzı oldukça bozuk sürekli eşine galiz küfürler ederek,sabah sabah defalarca sinirimin bozulduğuna kaç defa anımsadım bilemedim sayamadım...Oğulları var iki tane evlat demeye bin değil milyon şahit lazım..Polislerin evlerini sık sık ziyareti de kaçınılmaz oluyor,oğulları yüzünden...Emniyet teşkilatı oğullarına ödül vermek için sık sık ziyaret etmeyeceğini de tahmin edersiniz hani az çok..Kadıncağızı gördüğümde insanlığım isyanlara giriyor kederli hali..Sıkıntısı her halinden bellidir...
Ömrünün bilmem kaç senesini azrail kılıklı bu adamla,patavatsız çocuklarla geçirdi kimbilir..Çoktan beri dir görmemekteydim onları..İnsan ister istemez merak ediyor..Acaba nerde bunlar demekten kendini alamıyor...Ve geçen gün gördüm...Azrail ruhlu gargamel kılklı adam şeytan çarpmışa dönmüş..İnan ne olduğunu hiç tahmin edemedim..Kollar sargılı ve asa yardımıyla zor yürüyor...Tahmin edin bakalım koluna kim girmiş...Evet sövüp süpürdüğü sürekli hor gördüğü hanımı koluna girmiş yürümesin yardım ediyordu..Kadının bu hali insanın içini sızlatıyor..Sürekli kendisini aşağılayan hor gören kocasına nasılda omuz veriyor yardım ediyor görmeniz lazım İnsanın şöyle bir düşünesi geliyor..Hani diyorum Allahın Sopası yok dedikleri bu olsa gerek...Adam yaklaşık 1 ayda inanılmaz şekilde..Bozguna uğramış...Ama yine koluna giren yardım eden ayakta tutan eşidir..İnsanın hayatta tek ihtiyacı nedir biliyormusunuz..Hayatınızda size her daim,destek olacak eşinizin olması..İnan ki,bu paradan puldan şandan şöhretten her şeyden daha önemli..Ve Yaşınız ilerledikçe daha açık bir şekilde belli olcaktır..Evet bu hayatta en önemli seçimi yapmalı insanoğlu Eşeğini değil,hakikaten eşini seçmeli..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.