- 1015 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
BJK- DÖNEN İNCE DOLAPLAR
____Ben futbolu insan ’ANATOMİSİNE’ benzetirim.Önceden de dediğim gibi vucut aynı kan grubu içerisin/de yani bir bütün olarak her organın işlev ve görevleri ayrı olmasına rağmen beyinin komutasına bağlı vucutun birlik ve beraberliği için çalıştığı gerçeyidir...Diyelim ki organın birisi hastalıktan dolayı çalışamaz duruma geldi mi ilk sinirler beyine sinyal gönderir...sinyala aldırmayan beyin hastalıklı organla yola devam etti mi o bozuk organ zamanla diğer organların çalışmasınıda engeller...yine buna aldırış etmiğen beyinin ölüm sürecinin başlaması kaçınılmazlaşır.Diylim ki o organı zamanında çalışamaz teşisi konulduktan sonra ilk aynı işlevi gören organ aranılırken diğer organlarla aynı kan grubu tercih edilir...yine diğelimki kadavradan alınmış o organın diriliği ve o kadavranın da ölümünü hazırlıyan o organın alınmasının mantığı olabilir mi ?
___ Sözümüzün edebiyat kısmını bitirdikden sonra futbola dönelim;Yine önceden de dediğimiz gibi futbol bir satranç oyunu gibidir.Satrançta rakip de hangi oyun taşları var/sa sende de aynı olması gerekir.Bir piyonun kapılması o anda oyun rakipin kazanma şansını artırır demektir.Diyelim ’ At’ piyondan daha değerlidir ama tüm piyonların yerine atları doldurmakla oyun kazanılmaz....Futbolda da aynıdır karşıdaki rakip oyuncuların sağ veya sol ayakları bile hesap edilir.Santrançdaki zeka futbolda da geçerlidir.
___Şimdi de BJK/taşımıza dönelim.;Sayın orman seçime gittiğinde Feca/ sayfamdan rakip tarafında ki kişilerin mafya boyutunu dilimin döndüğüce anlatmış Ormandan yana tavır almış kazanması için elimden ne geliyorsa kendi capımda uğraşmıştım.
___Sayın ’Orman ’ ilk icraat/ı ’ÖNDER ÖZEN’ isimli Fenerbahceli bu zadı takımdan sorumlu komutan düzeyine getirmesini doğrusu şaşkınlıkla karşılamıştım.Açıkcası ne şeffaf dı nede borsası gibi açıktı....bu gizli kapılar ’DEMİRÖRENE 5 dekme çekmekteydi’...Peki Önder Özen beylerbeyi ne yaptı icraatlarına bakacaksın..ee bakalım ;İlk kendisi gibi Sarı-larcıvert/li yani Fenerbahceli Sezar Öztürk isminde boksör aldı...kaç türkiş lıra transfer paraçık ödedi bize şimdiye kadar maliyeti ne kadarçık çık...?...şimdi dönelim aldığı ’Petro Franco’ ya...yaa bu şişirme kendisi ve ayağı... ayak bileği ,kırıldı kırılacak tazı gardaşımız kaç paraçığa serbest olurken ne kadar fazla çık çık ödetti ve getirdiği Pedro Franco şimdiğe kadar kaç milyon cepe cukkaladı ve şimdiye kadar kaç saniye oynadı ve yararı ?
____2. sınıf kara trenin 2. sınıf vagon yolcusu Serdar Kurtuluş/un en verimli zamanında peşkeş çektiğin bu vatandaşımıza tekrar alındığında kimin görüşü doğrultusunda alınıldı ?...Bunun 2. lig de iş yapabilir raporu alması için yine sayın Ormandan bir sertifika alması gerekmiyormu ?..Peki bu Mehmet Akyüz gardaşımızın sakat olduğunu eşşekler bile anırırken bunu duymazlıktan kim geldi ve bu trensferin arkasında kimler var?
____Şimdi kalkmışsın Portekizlilere gözdağı vermekle ’KARAKÖSE CAMBAZLIĞI’ Afgan tilki rolü ile ’RONALDİNHO’ pastonlu sakat dedyi getireceyim....yok... 35 yaşında ’PİRLO ya senede 3.5 milyon dolarcık para ödüyeceyim ayağıyla elimizde iki değerli oyuncu var onuda kaçırtıp sayın SERDAR BİLGİLİ gibi kendi elinle şampiyonluğu Fenerbahceye satlığa çıkarcağın kesin gibi gözüküyor....
___Sayın Orman koxun yavaş yavaş yayılıyor...sen YILDIRIM İNEĞİ OLAMAZSIN...o yavuz hırsılığı bazı baş değneklere sığınarak yaptı....hani ’ZAMANSIZ ÖTEN HOROZUN BAŞINI EL-KAİDE DE KESİYOR YA....’
Kadir Haktan TÜRKELİ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.