- 399 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bilmece Bildirmece Dershaneleri Kapatmaca?
Son birkaç haftadır ülke gündemini meşgul eden dersaneler anaforuna kayıtsız kalmak imkansız hale geldi.7’den 77’ye düşüncesini fikrini halka arz etmeyen kalmadı bari bende birkaç satır karalayayım dedim.
Bugünün Türkiyesinde üniversitelerle liseler arasında tam anlamıyla "Boğaz Köprüsü" vazifesi gören dershane-
leri kapatma fikrini peyda eden Sayın Başbakanımızın ak-
lındaki "haklı sebep" nedir bilemiyorum.Bana sorarsanız işin rengi çok farklı.Amaç kapatmak değil ,bir sürü gereksiz işle meşgul olan gündemi meşgul etmek ,bazı şeyleri örtmek.
Bir sürü soru sordu insanlar kendilerine dershanelerle ilgili; niye kapatılıyo? kapanınca ne olacak?dershane sahipleri ve ögretmenlerin hali ne olacak? hükümet ne yapmaya çalışıyor?.......Ben bu sorulardan farklı olarak ,Mesut Barzani ve Şivan Perwer ’in Türkiye’ye gemesi Sayın Başbakanımızın "Kürdistan" kelimesini kullanması "dershaneleri kapatıyoruz" düzmecesiyle gündemden düşürülmek isteniyor olamaz mı? diye sorup duruyorum ..
Biraz daha derin alırsak meseleyi köklü değişiklikler mi göreceğiz ilerleyen günlerde.Siirtte başlatılan isim değişikliği operasyonu doğunun bütün il ve ilçelerine sıçrar ve dershanelerin ortaya atılması bu değişiklik harekatını örtbas içinse hiç şaşırmam...
Ayrıca ülkemizde dershanelere duyulan ihtiyaç realitesi mevcutken ,dershaneler elzemliğini ıspat etmişken kapatıyorum demek ne kadar mantıklı sorusunun cevabını sizlere bırakıyorum...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.