- 2667 Okunma
- 11 Yorum
- 1 Beğeni
AŞK AŞKA KARŞI
Edebiyat Defteri; yüreğimle kapladığım, cümlelerimle etiketlediğim sayfalarında ruhumu bulduğum gönül sığınağımdır benim. İyi ki hayatıma girdi, derim hep. Çünkü; bu güzel siteyle birlikte başta değerli yöneticisi ANSIZIN olmak üzere pek çok güzel yürekli, güçlü kalemi olan dostlarım oldu.
İlk kitabım; Bir Öykü Kadar Kısa Bir Roman Kadar Derin Hayatlar’ın imza günü etkinliklerinde bu güzel sitede satır aralarından yüreklerini tanıdığım ama hiç yüz yüze gelmediğim arkadaşlarımla buluşma şansım doğdu. Beni yalnız bırakmadı bu güçlü ailenin mensupları. Bir kez daha kendilerine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.
İkinci bir müjdeyi paylaşmak istiyorum sizlerle. Kısa süre önce daha çok okuruma, hızlı, kolay ve ücretsiz ulaşabilsin diye bir e-kitap yayımladım. Adı : "AŞK AŞKA KARŞI". Konusu bir aşkı anlatsa da içeriğinde pek çok yan tema mevcut. Yine hayatın içinden, duygulu bir roman.
Herkesin okumasını çok arzu ederim. Olumlu / olumsuz bütün düşüncelerinizi eserimi yayımladığım mobidik.com sitesinin yorumlar bölümüne de yazarsanız beni çok mutlu edersiniz. Eserimi bu linkten okuyabilir, bilgisayarınıza veya cep telefonunuza ücretsiz olarak hemen indirebilirsiniz : www.mobidik.com/e-kitap/126/ask-aska-karsi
Edebiyat dünyasına hayırlı olsun diyorum. Sevgilerimi sunuyorum herkese.
Aysel AKSÜMER
YORUMLAR
Merhabalar Aysel hanım.Romanınızı henüz bitirdim ve sıcağı sıcağına yorumumu yapmak istedim.Çok akıcı bir şekilde başlayan ve tempoyu aynı şekilde devam ettiren, hayatın içinden gerçek bir başarı hikayesi,gerçek bir drama bizi seyirci bırakan ve romanın adı nedeniyle hep mutlu habere ulaşmayı beklediğimiz ama finalle belkide klasik romanlardaki mutlu sondansa gerçek hayatta yaşanıp alınan öğütlerle yeni başlanan bir hayata doğru bizi sürükleyen güzel bir roman yazmışsınız.Tebrik ediyorum, romanınızı sevdim başarılarınızın devamını dilerim :)
Aysel AKSÜMER
Ayselcik:) Bol okuyuculu bir kitap olsun inşallah. Böyle güzel bu yolda yürüyüşünü izlemek çok güzel ve keyifli. Tebrikler ve sevgiler.
Aysel AKSÜMER
Canım arkadaşım tebriklerimi yolluyorum. En kısa zamanda okumaya çalışacağım. Çok yoğun olduğum için siteye fazla giremiyorum... Sevgilerimle...
Aysel AKSÜMER
canım hayırlı olsun kalemin yüreğin hiç susmasın sevgilerimle.. kutluyorum candan yürekten..
Aysel AKSÜMER
siz;
ne güzel ikinci eserinizi yayımlıyorsunuz.
çok sevindim. inanın.
inşallah hep devamı gelir.
sizin kaleminizi hep beğeniyle okudum
hep ışıklı gördüm
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
canım arkadaşım, yürekten kutluyorum seni... sonsuz başarı dileklerimle öpüyorum... okuduğum kitap bitsin ilk fırsatta okumak istiyorum kitabını... sevgiyle...