- 470 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAM HEYBEMDE BİRİKENLER --- 3 --*************
**** Saygınızda bonkör; sevginizde ölçülü olunuz !!!
**** Allah’ın verdiği özel şeyleri geçim kaynağı yapmak ; ticaretin en şerefsiz yoludur !!!
**** İnanc ve mantığımızın gösterdiği yolda azimle, hayat basamaklarını telaşsız çıkabilirseniz;yaşayacağınız süreçlerde güven içinde önünüze gelen kapıları açmaya muktedir olursunuz !!!
**** Şu sözcüklerimiz yok mu ?? Nelere kadirdirler...Bazen bir sözcük dünyalar verir ,mutlu eder bizi.. Bazen de yerle bir !!! O halde çok dikkatli seçmek ve kullanmak lazım sözcükleri ki; eksiltmesin yüzümüzdeki gülücükleri !!!
**** Haklı mazeretlere dayanmadan, görüşme aralığı uzuyor ise soğukluk mukadderdir !!!
**** Yaşarım,yaşarsın,yaşarsınız yaşamasına da asıl olan yaşamda yaşadıklarımızdır !!! İşte onlardır bizi bağlayan,yaşatan !!!
**** Vadeniz dolup ölümünüz vaki ve tecelli etmeden; evhamlarla korkup anını merak etmek beyhude çabadır !!!! (
**** İnanmak ölüm korkunuzu bertaraf etmeye yeterlidir !!!
**** Ölmek mukadderdir !!!! Ancak; korku ile hatırlamak her defasında ölümden beterdir
**** Kira kontratosu gibidir yaşam.. Hitam suresini belirtemeden imzalarsınız !!
**** Ölüm var diye; hayata tutunmak ve adam gibi yaşamak hedefimiz olmalı aslında !’!!
**** Biri çok zengin ; diğeri çok yoksuldu .. Bir kazada kesişti yolları ve öldüler aynı anda !! Aynı şeyi yaşadılar ilk defa !! Şimdi ne yapıyorlar ki ölüm denilen handa !!!
**** "Bu dünya bana yetmiyor,dar geliyor !! " demişti adam.. Nasıl sığdı acaba küçücük mezarına !!!
**** Sevdiğinin iyi kötü herşeyini kabullenirsin !! Ama gün gelir iltifatını bile çekemezsin !!
**** " Seni seviyorum !!! " demedi hiç kimseye !! O sadece kendini sevdi; adı egoistti çünkü !!! (
**** İstikbalinizi etkileyecek işlerinizi başkalarına havale ve siparişle yaptırmak yerine ; bizzat takip etmelisiniz !!!
**** Anlaşılır olmak için; dilinizi ve dilimizi iyi kullanırken;dinimizi asla kullanmayınız !!!!
**** Yaşamı boyu mücadele etmiş,hayatı boyu hep olumsuzluklarla sarmaş dolmaş birisi ile arkadaş olmak; hazıra konulmuş bir servet gibidir !!!
**** Gönüllerde akıl yoktur. Ama haddini,hukukunu bilmeyi;delikanlı olmayı öğrenmelidir ki "ota " konsun!!!
**** Kanınız,canınız kaynasa; merhametinizden çatlasanız yüreğinizdeki beklentisiz sevginizi karşınızdakine birden göstermeyiniz !!!!
**** Hiç bir söz kalmaz bazen karşılıklı söylenebilecek ; ne kavga edilebileceğiniz ne de sevebileceğiniz !!!(
**** Bazıları kasap dükkanlarının vitrinlerindeki kasaplık hayvanlar gibi; çengellere takılı teşhirlerde !!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.