- 623 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
YAZIKLAR OLSUN...
YAZIKLAR OLSUN....
Bu ülke de birileri ısrarla " BARIŞ " derken " KARDEŞLİK " derken, birileri de ısrarla " SAVAŞ, KAN ve GÖZ YAŞI diyor... Yani 30 yıllık bir süreçte gördük ki TÜRK’ler ve KÜRT’ler asla bir birlerine " DÜŞMAN " olacak halklar değildir. Bunca fitne ve fesatlara rağmen hâlâ sevinç göz yaşlarıyla insanlarımız kucaklaşabiliyorlarsa bu içimizde ki " DİN KARDEŞLİĞİMİZİN " en temiz duygularındandır... Çünkü imanımız, ırkı ne olursa olsun din kardeşimizi sevmemizi emretmektedir... Beş yüz yıllık bir tekke ve medrese geleneğine sahip bir aileden gelen , yine Kuzey Irak’ın neredeyse tek sahibi sayılan Mesut BARZANİ ve 37 yıldır ülkesine dönemeyen bir sanatçı Şiwan PERWER, Diyarbakır’a geldiler. Dillerde ve gönüllerde tek dilek “ BARIŞ “ tı. Genel olarak konuşmalar da dökülen kanın durması için “ İDİ BESE “ Artık yeter… “ HER BEJÎ AŞİTİ Û BIRATÎ “ Var olsun barış ve kardeşlik… gibi sözlerdi. Doğrusu hepimizin içine bir ferahlık bir sevinç doldu. Tüm yüzlerde tebessümler, gülücükler çiçek açıyordu.. hele bölge halkı için bu sevincin tarifi mümkün değildi… Artık bir oğlu dağda biri askerde ölmeyecekti… köyleri boşanmayacak ve hiç bilmedikleri metropollerde hayat mücadelesi vermeyeceklerdi. Şimdi DİYARBAKIR manzarasından rahatsız olanları anlamak zor olmasa gerek. Çünkü onlar bu ülkenin kalkınmasını, huzur ve barış içerisinde olmasını istemezler. TÜRK ve KÜRT halkını bir birine kırdırarak TÜRKİYE üzerinde başka hesaplar yapmaktadırlar... bu ülkenin ekmeğini yiyip, suyunu içip, tertemiz havasını soluyup nankörlük edenlere YAZIKLAR OLSUN....
Erdinç TİP
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.