Yolumuz AYDINLIKTIR
YolumuzAYDINLIKTIR
Soydaşlarımızdan
Türk Emin olan güvenilen canıda emanet edilse koruyandır .
sadakatli vefalı merhametli şefkatli adam gibi adam olan.
Fatihler doğurup; yetiştirendir soyumuz oğuzdur .
Ötükenden Beslenen urallarda at koşturan adil olan yedi cihanda destan yazdırandir.
NE MUTLU TÜRKÜM NE MUTLU MÜSLÜMANIM
Allah milletimizi ,soydaşlarımızı korusun.
saygı ,sevgi zorla alınmaz hak edene saygı duyulur hak edene sevilir.değerinden çok değer verirseniz kargaya başınıza pisler.
değerinden az değer verirseniz Allah ın sevdiği koruduklarına Rabbimizi gücendirirsiniz.
Her şey dengede tutulmalıdır.
Haketmeyenin sevdasıyla doldurulan kalbi taşıyanlar Allah zikriyleyim deseler inanır mısınız zikri fikri faniyken.
Görünce Rabbime olan zikrimi artıran bir defa Allah diyen habibini ananın kölesi olmak gelir içimden.
Rabbim sen bizleri koru yücelt.
SEVDAMI YÜKLESEMDİ DAĞLARA TAŞIYAMAZDI.
ATSAMDI CEHENNEME NARLARINI SÖNDÜRÜR, CENNET BAHÇESİNE DÖNERDİ.
CENNETE ATSAMDI SEVDAMDAN KATRECİK TÜM GONCALAR GÜLE DÖNER HERŞEY ALLAH AŞKIYLA MEST OLURDU .
DÜNYAYA SAÇSAMDI BARIŞ OLURDU.
SEVDAM ÖYLESİNE YÜCEDİR Kİ.
SEVDAMIN ÖNÜNDE EĞİLDİKÇE ERİŞİLMEZ OLDUM.
YARABBİM BENİ BANA BİR AN BİLE BIRAKMA.
BEN BENİ TERKETTİĞİMDE SEN BENİ TERKETME.
ZALİMLERDEN EYLEME.
MAZLUM, MASUM GARİP İSMİ ANILMAYAN KAPILARDAN KOVULAN YETİMLERİN KİMSESİZLERİN ELLERİNİ AÇTIKLARINDA DUALARI KABUL EDİLENLERİN YANINDA EYLE.
AÇLIKLA TERBİYE ETME .
DEVASI OLMAYAN BULAŞICI HASTALIK VERME.
SAKLANAN DERTLERİMİZİ AZDIRMA.İ
ŞTE YİNE KAPINDA BOYUN BÜKTÜM HUZURUNDA HUZURA ERDİM BU HUZURDAN AYIRMA.
SEN ŞAHİTKEN HERŞEYE VEKİLİM SENKEN NASUH TÖVBESİNİ ETTİM ÇIKTIM ARADAN HERŞEYİ SANA HAVALE ETTİM .
BEN BEN DEDİRTME DİLİM HAYRI SÖYLESİN.
KALBİM HAYRA YÖNELSİN.
HER NEFESİMDE NURUNLA
ANDIR NURLAR İÇİNDE YÜRÜKEN.
.ÜZEN, İNCİTENLERİDE, SEVİNDİRENLERİDE TUZAKLARIDA GÖRENSİN.
MÜKAFATTA CEZADA SEN ADİLSİN .
TEK OLDUĞUNA İNANDIM İMAN GETİRDİM.
EMANET BEDENDE EMANET RUHUM.
TEK SERVETİM MAL MÜLK DEĞİL, NASİP OLAN İMANIMDIR .
KALBİMDE SANA OLAN SEVDAM.
NİCE KARA SEVDALILLARI GÖRDÜM KABİRDE TERKEDERLER.
NİCE AŞIKLAR BİRKAÇ GÜN SONRA GÖRSELER ELLERİYLE TOPRAĞA KOYDUKLARINI TAPARCASINA SEVİP YANDIKLARINI KOKUŞAN BEDENLERİ ONLARI KUSTURURDA YİNEDE İBRET ALMAZLAR.
EY GÖZÜME NURU VEREN.
SIRA SIRA DAĞLAR DURURYA HANİ.
ANİDEN BİR NUR ÇIKAR YANSIR.
SANKİ O DAĞ KEFEN GİYMİŞTE ÜSTÜNE NUR DOĞMUŞ GİBİ.
KARDELENLER AÇMIŞ GİBİ.
GÖZLERİ OKŞAYAN ÇİÇEKLER TEZ SOLARLAR OYSA HER ZERREMİZDE AÇTIRDIĞIN ÇİÇEKLERİN SUYU ZİKİR İYİLİK.
YARATIRKEN İNSANLARIN MAYASINA KOYUP YUĞURDUĞUN SEVGİ ,MERHAMET ,ŞEFKAT OLMASA NİCE OLURDU İNSANLARIN HALİ.
.BİZİ BİLENLERE SELAM OLSUN..
KALPLERİNDEN MASİVAYI SİLİP BARIŞ HUZUR YAYANLARA SELAM OLSUN.
İNSANLARI HOR GÖRMEYİP, EZMEYENLERE SELAM OLSUN.
MASUMLARIN ,DULLARIN, GARİPLERİN ,YETİMLERİN HAKLARINI YEMEYENLERE SELAM OLSUN
İNSAN GİBİ İNSAN OLANLARA SELAM OLSUN..
HOŞ GELDİNİZ ALLAH KALPLERİNİZİ İLAHİ AŞKIYLA HUZURLA NURLA DOLDURSUN .
NASUH TEVBESİ NASİP ETSİN.
.KİMSEYİ HOR GÖRMEYİN OLA Kİ HOR GÖRDÜKLERİNİZ AHRETTE ŞEFAATÇİLERİNİZDE OLABİLİR..
ALLAH IN YANINDA Kİ DEĞERİ ÖNEMLİDİR DÜNYADA KAÇ OKUL BİTİRMİŞ ODEĞİL KİTAP YÜKLÜ EŞEKLER ÇOK, AMA SORSAN NE KENDİSİNE NEDE ETRAFA YARARI YOKTUR.
ALLAH IN SELAM VE RAHMETİÜZERİNİZE OLSUN .SELAM VE DUA İLE.
NigarBedirhan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.