- 764 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Sevilmeyen Ne Varsa....
Bazen insan, hiç sevmediği şeyleri yapmalı. Büyük bir acısı varsa mutlaka en iyi gelen şeydir bu.
Hiç sevmediğimiz insanları selamlamalı, hatta onlarla oturup yemek yemeli, çok sevdiği bir adamla gittiği o çok sevdiği mekana bir başka biriyle gitmeli, en iyi gelen dostlarından biriyle o hiç sevmediği içkiyi içmeli... Viski yakar çünkü insanın içini. Bu yüzden içmeli belki de. Hiç sevmese de seviyormuş gibi yaparak....
***
Oysa "V" harfi ile başlayan şeyleri sevmem ben. Sen gittiğinden beri sevmediğim ne varsa yapıyorum, rakıyı bile süremedim dilime, sırf sen kokmasın diye ağzım. Üzerine tekila mı asla... Henüz limon dahi almadım eve ve tuzlukları kırıp parçalarını pencereden fırlattım.
Şimdi vakit hangi saat bilmiyorum. Önemli de değil. Artık daha programsız yaşıyorum. Her zaman gittiğim o bardayım. Bu kez kendi masamda değilim yan tarafındaki yani seninle en son oturduğumuz masanın bir yanı. Ahmet abi yine o rack şarkılarından en iyilerini söylüyor. Bu sırada bir adam sahneye çıktı,sevgilisinin doğum günüymüş. Onu çok sevdiğini ve ömrünün sonuna kadar sevmek istediğini anlattı herkese... Sanki bizim de umurumuzdaymış gibi. Ama bu yetmezmiş gibi birde üzerine evlenme teklif etti. Benim canım yandı. O kadınınsa yüreği kelebek olup uçtu. Benim içim çürük elma kokusu, onun yüreği mutlu son....
Neden bunları yazıyorum hiç bilmem. Bir barın ortalık yerinde çok alışılmış şeyler yapmadığım doğru. Zaten ne demiştik, en sevmediği şeyleri yapmalı insan mutsuzken....
****
O gece, o telefon ahizesine, "o gün yanımda ol ve sonra defolup gidersin" demiştim ya hani. İyi ki yanımda olmamış ve iyi ki çok öncesinden çekip gitmişsin.
Acı çekiyorum doğru ama ama gitmeseydin de malzeme yapamazdım seni ve olmazdı şiirler, yazılar... (ben bazen canım yanarken yalancı da olabiliyorum, aldırma sonraki .................)
Kim bilir, belki de gitmen, yanımda olmaman için yazılmıştı o kötü senaryo...! Bu kadar alçak olmazsın deme. Olabilirim, olmayabilirim de... Bence ben, gebermeliyim bir çekyatın sol kenarında ve pencere yine açık kalmalı ölürken üşümesi için duygularımın...
Gidiyorsun içimden işte. Hiç sevmediğim viskiyi yudumlarken yanarak ölüyorsun yüreğimde... Küçülüyorsun, böcek oluyorsun ve bir düz yazı. İmla kurallarına bile uymayan devrik....devrilmiş bir cümle....
***
Sinirlen bana hadi, büyük bir sınavdan geçtin ve yine kaybettin. İnan ki şimdi gittiğine mutluyum. Viski içtiğime de öyle... Şerefine diyeceğim de oda olmayacak. Şerefsizliğine sevgilim.....
sus ve bu şarkıyı dinle.... (Cem Adrian-Sana Bir şeyler Anlatmam Gerek)
Korkma benden artık, ne seni yeniden sevebilirim, ne çivilerle tabutuna çakabilirim, nede yüzümü dökebilirim, avuçlarına...
Korkma benden...
Bazen insan hiç sevmediği şeyleri yapmalı...
Sevilmeyen ne varsa hemde. Mesela, hiç sevmediği bir adama bir şeyler yazmalı....
Ve hiç olmayacak bir duayı atmalı dilinden tükürerek.
Bir "Allahından bul" ile...