- 849 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
UŞAK 4. SANAT FESTİVALİ
UŞAK YAVAŞ YAVAŞ CASFEST’E...
GELENEKSEL VE ÇAĞDAŞ SANATLARIN SERGİLENECEĞİ, TÜRKİYE’NİN DÖRT BİR YANINDAN SANATÇILARIN KATILACAĞI, ŞEHRİN HER SOKAĞINA GİRİLDİĞİNDE BURAM BURAM SANAT KOKACAĞI, SANAT SEVERLERİN SANATÇILARIN ESERLERİNDEN TEMİN EDEBİLECEĞİ, OSMANLI SANATLARININ, GÖRSEL SANATLARININ, PLASTİK SANATLARININ VE DAHA BİR SÜRÜ SANAT DALININ HARMANLANACAĞI, ETKİNLİK SESLERİNİN SUSMAYACA BİR FESTİVALE HAZIRLANIYOR UŞAK...
UŞAK’TA TAKVİMLER 29 EKİM’İ GÖSTERDİĞİNDE, CUMHURİYET BAYRAMI’NIN COŞKUSUYLA BAŞLAYACAK OLAN " CUMHURİYETİN AYDINLIĞINDA 4.SANAT FESTİVALİ "
ŞEHRE BÜYÜK BİR HEYECAN KATACAK VE ŞEHRİN SANATSAL ANLAMDA Kİ İMAJINI, MARKASINI GÜN YÜZÜNÜ ÇIKARACAK. 29 EKİM’DEN 3 KASIM’A KADAR SÜRECEK OLAN SANAT FESTİVALİ’NDE UŞAK’TA HER SANİYE, HER DAKİKA, HER SAAT SANAT İÇİN İŞLEYECEK. BİR RESSAMIN FIRÇASINDA MUTLULUK, BİR ŞAİRİN KALEMİNDE AŞK, BİR HEYKELTRAŞIN KALBİNDE HEYECAN, BİR HATTATIN GÖZLERİNDE TUTKU...
ADINA YAKIŞIR BİR ŞEKİLDE SANATA AŞIK OLANLARI, SANATÇIYA AŞIK OLANLARI VE SANAT ESERLERİNE AŞIK OLANLARI BİRLEŞTİRECEK KENDİ DİYARINDA AŞIKLAR DİYARI UŞAK...
SAĞANAK SAĞANAK SANAT, SANATÇI VE ESERLERİN YAĞDIĞI BÜYÜK BİR FESTİVALDE BULUŞMAK DİLEKLERİM İLE...
UŞAK’TA TOPRAK SANAT KOKACAK...
CEMAL ULU
YAZAR-ŞAİR
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.