KIRMIZI ŞAPKALI SAF
Bir varmış bir yokmuş.
Bak bu çok ayıp işte,daha başlangıçta bu da ne?Bir şey ya vardır, ya da yoktur.Yalanları sıralayacağın nasıl da belli ,hadi hadi devam et !..
Kırmızı başlıklı bir kız varmış.
A …Ne yani kafasına yapışık mıymış ,oda nasıl oluyor?Hiç çıkarmaması mümkün değil .
Nereye gitse bu başlıklı pelerinle gidermiş.
Neden ki,annesi hiçbir şey almaz mıymış ona?
Bir gün annesi kırmızı başlıklı kıza ‘’Yavrum babaannen ormandaki evinde yalnız ve çok hasta,hadi git sen ona hazırladığım börekleri götür ,hem ziyaret et’’ demiş.
Vay anasını ne diyosun!..Olmaz böyle şey ,isyan edesim geldi şimdi.Zavallı küçük bir çocuk yalnız ormana mı gidecek ?Annesi de gönderecek öyle mi?Üstelik terbiyesiz kadın hasta kayınvalidesini yalnız bırakmış.Hayır ,hayır olamaz .Bu bir insanlık suçu.Hasta ve yaşlı bir kadın ,üstelik yalnız.Ormana gönderilen küçük bir kız.Pardon niye kendi gitmiyor acaba?
Yoksa koca kıçını kaldıramıyor mu?
Ya da kızı aslında üvey de ondan kurtulmak mı istiyor.
Daha masal bitmedi sabret !..
Nasıl sabredeyim ,o kadını bir elime geçirirsem var ya saçlarını elime dolar dolamaz…
Tamam dinle bak !..
Kırmızı başlıklı kız ,ormanda ilerlerken kurt önüne çıkar ve nereye gittiğini sorar.
Yapma !..Küçücük kız adresi bilir yani ,maşallah.Kurt da konuşur.Neden bizim köydeki kurtlar sadece ezanlarda uluyor.
Sonra kurt o gelmeden babaannesini dolaba kapatır ve yatağına yatar.
Valla pes.Hadi anlat, artık uçtun nasılsa.
Kırmızı şapkalı kız eve girer girmez şaşırır.
Neden ki çok saçma, her şey çok doğal halbuki.
A…babaannecim sen ne kadar değimişsin der.Sorar da sorar.Kurtun niyeti kızı yemektir.
Aha ….
Valla kız !..
İnanmam…
İnan ki…
Peki niye ormanda görünce yemedi.Bu kurt’run fantazisi mi yani?
Kurt’un işine akıl sır erer mi anam…
Ermiyor zaten hayretler içindeyim , hadi anlat.
Kurt kıza saldırır.Oradan geçen ormancı duyar,yardıma gelir kızı kurtarır.Kurt ‘u dolaba tıkar.
Bak şimdi demeden duramayacağım, bizim oralarda bir laf vardır ,hayret edince söylenir.Aha sağa bir daha!..
Öyle valla.
E sonra bu ormancı manyak mıymış.
Yok ya,karnına taş doldurup kurt ‘u kuyuya attığı da söylenir.
Ay ısırmamış yani ,yatıp beklemiş.Peki neden yapmış ,ne gerek vardı.Bir kurşunla öldürse olmaz mıydı ki?Ya rabbi...Öldürdü yetmedi bir de karnına taş doldurmuş ha...Manyak mıymış yahu ?
Sonra kırmızı şapkalı kız evine dönmüş .Ormancıya çok teşekkür etmiş.
Yalana bak!..Burada ne anlatılmak isteniyor arkadaşım, yani çocuklar yardım edene teşekkür etmeli bu mu?
Bel ki de.
Peki eve gidince ne olmuş , salak annesi rahatlamış mı?Yoksa hay Allahım yine bu kızdan kurtulamadım mı demiş.
Ben nereden bileyim, masal bu kadar,içine ettin yani dinlemeyi öğrenmelisin.
Sende yalan söylememeyi öğrenmelisin arkadaşım.
Ama bu masal.
Masal mış,küçücük bir şey öğreteceksin diye büyük bir yalan üretme
Ben üretmedim,hem ne bekliyordun.Sabah kalkmışlar annesi izin vermemiş,her şeyde bir mantık ,olur mu?
Olmaz mı?
Olmaz ki.
Tabi bende geçen bir ilan gördüm.
Nasıldı ?
Eğer yeşil bir halıya bakarken ,kendinizi kırlarda hissediyorsanız bizi arayın diyordu.
Valla mı ,aradın mı peki?
Koşarak uzaklaştım .
Neden?
Çünkü ben yeşil bir halıya bakarken kırlara açılan ,sonra ormanda kaybolan biriydim.Gerçeklerle yüzleştiğimde ölmekten başka bir şey düşünemedim.Çocukları rahat bırakın da hayatı kendileri çözsünler.
YORUMLAR
Ben bu Kırmızı Başlıklı Safa bayıldım. Hazır elin değmişken şu bizim Çizmeli kedi, Pamuk Prenses,Peter Pnı da ele alsan. Ya da şu harikalar diyarında salak salak dolaşan Alis var ona bir bakıversen hâla dolaşıyor mu diye.
Kırmızı Şapkalı saf ile baya bir güldürdün onları da yaz ki tam komalık olalım))))))))))))))))
Selam ve sevgilerimle.
Gerçi benim kırmızı başlığım yok ama, ben de ayrı bi saf... Ta yazıyı okuyup şöyle bir baştan aşağı bir daha bakayım dedim ki.... ben yazıyı ana sayfadan kırmızı başlıklı kız olarak şettim de başladım okumaya... :)))
Ya bir de burda bu çocuk da salak, babannesini düzgün tanıyamayan bir çocuğu eh be annesi neden yollarsın ormana... Hangi akla hizmet değil mi ya ?
Allah iyiliğinizi versin...Güzeldi... :))))
NÜS tarafından 10/2/2013 4:43:29 PM zamanında düzenlenmiştir.