- 884 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KUTSAL TÜRK DEVLETİ SÜREÇLERE İPOTEK EDİLEMEZ..
KUTSAL TÜRK DEVLETİ SÜREÇLERE İPOTEK EDİLEMEZ...
Bayrak gibi yüksekte duran mağrur bir baş olmak yerine,ayaklar altında izmarit gibi ezdirdiniz bu Milletin iradesini...
İşgal dönemimde bile şerefimiz, haysiyetimiz ve mukaddesatımız böyle aşağılanmamış,kepaze olamamıştı.
Yazıklar olsun bu açılım denen zırvayı başlatanlara..
Yazıklar olsun Meclis’te hala ’sabırlı olalım,sukunetimizi koruyalım’ diye ahkam kesenlere..
Açıkça söylüyorum ve yazıyorum.
Eğer Türkiye Türklük’ten nasibini almış ve yüreğinde Allah korkusu olan insanlar tarafından yönetilmiş olsaydı,bugün gönderimizde uçan kuşlar bile selavatsız geçemeyecekti.
Siz hesap soramadığınız için vekiller dağa kaçırıldı.Karakollarımız basıldı,askerlerimiz şehid edildı.Siz hesap soramadığınız için vekiller teröristlerle sarmaş dolaş pozlar verdiler.Siz hesap soramadığınız için eşkiya tepemize bindikçe bindi.
Neyin müsamahası,neyin demokratikleşmesi bu beyler..Eşkiya örgütü Bağımsız Kürdistan diyor.BDP’liler otonom ve özerklik istiyor.Yani Tek Devlet,Tek Millet ve tek bayrak’tan çoktan vazgeçmişler.Anayasa’dan Türk kelimesinin çıkarılmasını ve Kürtçe eğitime onay verilmesini talep ediyorlar.
İş bu noktada iken eşkiya ile yapılan gizli mutabakatlar,pazarlıklar ipin ucunu kaçırmış ve maalesef T.B.M.M Türk Devletine posta koyan ipsizlerle dolup taşmıştır.
Siyasi egemenliğimizi ihlal eden,milli varlığımızı tehdit eden AKP Hükümeti başımızdan defolup gitmedikçe,üzerimizdeki bu vesayet ve ihanet demoklesin kılıcı gibi başımızda sallanmaya devam edecektir.
Bu Millet silkinip kendisine gelmediği takdirde,dağlarımızda gezen eli kanlı teröristleri Meclis bahçesinde vekillerle çay içerken göreceğinizden zerre kadar şüpheniz olmasın.
Kutsal Türk Devleti Milli varlığını anlaşmalara,süreçlere ve şartlara ipotek edemez.
Türk’ün kahredici kudreti hatırlatılmalı cibiliyetsizlere..
Ertuğrul KALAFAT [
YORUMLAR
Nedir seni senden alan?Nedir Türk'ü çıldırtan?Neden hep ezeli iktidar,neden ezecek hep biri var?Hayallerinin altında kalanlar,hangi ırktan olursa olsun ama Türk olmasın diyorsun,öyle mi?
Bak ne diyor ezilen bir irk-ezen diğer irk'a:Şimdi cesareti olan var mı?-Neye ! diye cevap geldiğinde,soruyorum.Sizin görmediğiniz,asla ulaşamayacağınız hürriyete.Cevap aynen şöyle gelecek.Bizler özgürlük savaşı vererek gelecek nesilleri özgürleştireceğiz.Ya senden sonra mücadelesini verdiğin dava uğruna karşında biriken nefret?İşte şimdi sıra onlarda.Yine soruyorum .Cesareti olan var mı?
Saygılar Yüce Türk Kardeş.
maybull tarafından 9/22/2013 12:19:31 AM zamanında düzenlenmiştir.