Geldiğinde olmazsam şayet..
Sen,Öyle bir zaman gelecek ki,senin belki en mutlu günün ama benim yıkıldığım gün olacak.pek yakın sevdam.Yaklaşıyor.Zaman gelmesin diye koparmıyorum takvim yapraklarını ama dinlemiyor ki.Ne yapsam akıyor zaman.Durduramıyorum.Zaten bir zamanı durduramadım yüreğimde birde sevdamı.
Sen gideceksin sevdam.Yüreğime yangınlar yakıp gideceksin.Bir yüreği yakarken başkasında bahar olup açacaksın.Geride bıraktığında hüzünleri gittiğine mutlulukları armağan bırakacaksın.Puslu bir limandan ayrılan bir geminin limanına bıraktığı bir acı ve gittiğin yerlerdeki yaşanan sevinçler olacak iki yürekte sevdam.
Ben adamca sevişlerimle bir başıma kalacağım.sevdam ve ben.Sen olmadan seni sevmelere başlayacağım.Sevgim azalmayacak.Yalnız hayatımda ızdırablarım olacak o kadar.Sen olmadığın kadar onlar olacak.Zor olacak sensizlik.Yaşanılan bunca güzel günlerden sonra.
Keşke senin gittiğin gün kıyamet kopsa.Yada sen bu şehirde biterken ben yumsam gözlerimi hayata.Sensizlik zaten çekilmeyecek bu yüreğimde sevdam.Bırak öleyim.
Gideceksin işte bir gün.yüreğimin içinde kanayan yaram olacaksın.kanayacaksın.Söylesene bana be sevdam giderken ağlayacak mısın.İki damla yaş süzülecek mi yanağına.Ben ağlarım bilirsin.Dayanamam.
Sen gittikten sonra ben nasıl yaşayacağım.hiç mi bir yere çıkmayacağım.Her tarafta senin hatıran var ya.ben onları hiç mi görmeyeceğim.Gitsen izlerin kalacak.Kokun kokacak bu şehirde.Ben hiç mi nefes almayacağım.Ne yapacağım söylesene.Çıksam evimden dışarı yüzün belirecek sokağımda.Gerçi gözlerimi her yumduğumda seni görüyorum ya.Her yürüdüğüm kaldırımda ayağıma takılacak anıların adımlarım karışacak.içim yanacak.canım acıyacak.Emin ol ki bu adam sensizliği kaldıramayacak.Seni ak yeminlerle söylüyorum ki çok sevdim.Candanda öte sevdim.Ölümden bir önce sevdim.Sensizliği düşündüğüm her anımda ölüm duvak giymiş yüreğini açmış görünür gözüme.Sureti senin suretine bürünmüş.E birazcıkta sen kokuyor.Zaten gidersen sana inat olsun diye onu seveceğim.Sırf sana benziyor diye.
Sen bu yazdıklarımı kafana takma sevdam.Yanan yüreğin figanları bunlar.Tabi ki gideceksin.Ben seni zaten haddim dışı sevdim.Sevdim de hakkına girdim.Sende sevdinse beni istemeden sevdin.Sevemeyeceğini yüreğinle bilen bu beni ,seni sevmekten men edemedim.Buda benim günahım işte.Allah affetsin.Sen gittiğin yerlerde mesut ol gülüm.İnan mesut mutlu ol.Beni dert etme.Ben yine yaşarım.Ha yeryüzü olmuş ha bir avuç toprak yaşadığım yer.Ne fark eder sen olmadıktan sonra.Ne olur sen hiç üzülme.Senin o gülen kara gözlerin hep gülsün sevdam benim.Mutluluk vereceğin insanı düşün ki bıraktığın acı yüreğini fazla yakmasın.Acı çekmemek için giderken burada yaşanmışlıkları unutmaya bak.Bir yeni sabaha uyanmış gibi düşün kendini.Ve de bir gecede yaşadığın rüya gibide beni.
Amma.Unutmak istemezsen unutma ya. İstersen çeyiz sandığında bir anı olarak sakla beni.Mutsuz olduğun bir anında çıkarır düşünürsün. Senin için tozlanmış anı olan ben senin yüzünü belki biran olsun güldürürüm.Ağlarsan sandığına elledikten sonra gözyaşlarını sil benim ellerim niyetine.Beni kokla arada bir çek ciğerlerine.
Sevdam can sevdam.Gül sevdam.Gülüm sevdam.Hasret yürekli sevdam.Gözlerin siz,sesin siz ya sensiz evet sensiz bir gidişe doğru yol almakta zaman.Durduramıyorum.
Sen hayatında acı tatlı yaşadığın her anında.Bir şeyi hiç unutma.Bu adam seni çok sevdi.Ve seviyor.Bunu unutma ha birde beni.Arada bir geldiğinde şehrime beni arama.yorulmasın kıyamam kara gözlerin.Çıkamazsan şehrin yamacına,Dön o tarafa bak.Bir fatiha oku onu beklerim.Bak ne üzül ne ağla inan duyarım.Kalkar mezarımdan saçını başını yolarım.