- 359 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
::::::ERGENOKON VE HÜKMÜ:::::::::::::
::::::ERGENOKON VE HÜKMÜ::::::::::
____Tetkik ve ’Raportörlüğünü’ başta CİA ajanlarının yaptığı ve B.Avrupa kaşe/li bir dava dosyasıdır ERGENAKON DOSYASI......
____Soğuk savaş döneminde ’SOVYETLERE ’ karşı genellikle NATO/ya bağlı ülkelerde kurulan ’GLADİO’ yani devlet desdekli ’KONTRGERİLLA’ örgütlemesinde aktif rol alan değilde EMİR-KOMUTA zinçirindeki basit( emir-i uyguluyan) adına ’DERİN DEVLET’ dedikleri ve bir çok fail-i mechul cinayetleri işleten değil .... işleyenin dosyasıdır...terör ve İrtica ile mücadele de yer alan yine kanunun ve emrin gereği yasa dışına çıkmış veya çıkmış gibi gösterilen/lerin dosyasıdır......birde hiç bir sucu olmuyan sadece iktidara muhalefetliği yüzünden 4-5 senedir sürüncemde sürülerek haksız yere hatta bazıları hiç uğruna cezaların verildiğini görmekteğiz...Benim ülkemde ’suni bir gündem devamlı kamu oyunu meşkul ediyor/sa ’ bilki ABD/ nin gizli planları uygulanıyor demektir...Bu suca başta CHP , MHP ve de diğer düzen partileri de ortakdırlar...Göz yumulmakta üç maymunları oynuyarak ABD emmilerine şirin gözükme yarışı içerisinde iktidar olmayı düşlemekdedirler.....Bu davada ’ UNCU ile DENCİ ’ karıştırılmış halkın vicdanını sızlatmakdadır...Saygılarım/la .....
Kadir Haktan TÜRKELİ
’’Ülkede hangi ekonomik sistem hakimse ön yüzündeki ’’TURA’’sı da ’’Politik sistemini oluşturur’’ gelişi ise bunun tam tersi bir yolla oluşur. Politık sistem oluşmadan ’’Ekonomik sistem ’’ oluşmaz......Bu kurala uymuyan tek sistem ’’DİN BARONLARININ’’ Politikaya hakim olmasıdır.Onların kendilerine özgü... Planlı bir Ekonomik sistemleri olmaz....’’KAYPAK VE HERŞEYİ SATMA KUR AYARI GİBİ’’ Emperyalizme bağlı fino görevini üstlenirler....Gelmeleri gibi gitmeleri de çok zordur....Sadece ’’DEVRİMLE’’ mümkün....Saygılarımla Kadir Haktan TÜRKELİ ’’
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.