- 1097 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ŞİZOFREN SANRILAR !!!
Aklımın kuytusuna saklanmış,intihar senaryoları gece vakti gün yüzüne çıktı ...Dilimde pelesenk olmuş sözcükler var tanımlayamayan bir bakışla kalbimin üç odasından birini mesken tutmuş..Modifiye bir murat 131 gibi aklım ..Tazyikli,salya sümük durumuna hakim gözlerim ...Burnumdaki direk uzun zamandır yok sanıyordum,meğerse hala ordaymış,sızlayıp hatırlattı kendini sağolsun..Uyanıkken sayıklama moduna aldım kendimi bu gece,arada sessiz olarakta kullanılabiliyorum aslında ama kendi kendime hiç tasvip etmediğim bir durum bu..Sessizken daha çok sesini duyuyorum kalbimin .. Tiz bir tık veya tok bir tak sesiyle devam ediyor ritmine..Gerçi,dursada olur ,beyin ölümü dedikleri şeyi yaşamadan ölünmüyordu dimi.. Sağolsun beynim kendini on tl’ye beyoğlunda s.ktiren fahişeler gibi.. Bir dakika boş geçirmiyor vaktini..Beyoğlu dedimde aklıma geldi,tranvaya binmeyi seviyorum aslında ,ama tercihim tranvayın bir kerede bana binmesi ,şöyle üstümden geçsin içinde oley sesleri yankıansın ama ben gülümsüyüm bu duruma ,olmaz dimi ,peki peki olmaz haklısın ...Şizofrene bağladım kabul ediyorum ,Mazhar Osman görse bu halimi adamcağız derki ... Yapacak birşey kalmamış ,Allah kurtarsın ...Ruhumu tamir etmeye şifalı bitkiler tavsiye eder belkide ,bir kocakarı bulur ,kendimi onun ellerine teslim ederim ..Finali böyle yapmak istemezdim ama ve gecenin bu vaktinde ,küfürbaz bir kadın olarak anılmak tabi hoş değil ama yinede benden günah giti ..
Ana avrat dümdüz ,patika,viraj !!! Anladın sen onu ...