heyy siz..
nasıl başladığını bilmediğim ama hali hazırda berbat devem eden bir günün sonuna yaklaşmaya çabalıyorum sadece..
yorgunum..aptal bir ağrı başımı esir aldı..ve dilimin ucunda birikmiş bir yığın küfür zorluyor dudaklarımı aslına bakarsanız..
her ne sebeple olursa olsun sustuysam eğer zorlamayın derim..konuşturmaya çalışmayın..gelip damarımın üstüne üstüne tekme atmayın..
zira dilimden çıkacaklara ben bile ağzı açık bakacağım..
yoruldum diyorum..
nazdan niyazdan kapristen sitemden varlıktan yokluktan lanet olası hayattan..
herşeyden fena halde yoruldum..
kimin neyi varsa bende fazla fazla iade ettim geri..ama kılıç kalkan kuşatıp kelimelere üstüme üstüme yürümeyin bir zahmet..
pimini çektim aklımın..
patlarsa altında kalacaksınız..
demedi demeyin..
heyy siz.. Yazısına Yorum Yap
"heyy siz.." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
30 Temmuz 2013 Salı 15:40:12
İnsanın ruh halini bilip kendisinden yansıması ne güzel. Okuyorum yazılarınızı, sanki yaşamınızın nabzını tutuyorum. Atıyor ve gayet ritmik. Fakat arada bir kızgın, kırgın, mutsuz çokça. Umarım bu yaşam takibi yazıların bir dönemi vardır ve biter. Sonra başlar mutluluk aromalı yazılar. Doğal kelimelerinizle olduğu gibi anlatıyorsunuz. Sizden mutluluğu dinlemek ve okumak güzel ve keyifli olacak. Tebrikle.