- 722 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TİLKİ'NİN GEYİKLERİ ( 3 )****
**BUNLAR İHRAÇ FAZLASI MALLAR !!" Vay be ne ihracaat var bu sene.. Baksanıza kalmış fazlası.. Milli Gelir Hasılası tavan yapacak desenize..
** EV ALACAĞINA KOMŞU AL !!!! "... Para yok ki ev alsak..Mecburuz komşulara !! Hiç olmazsa külleri va!!
**BENİM VÜCUD ÖLÇÜLERİM ÇOK İDEALDİR !!".. Hey ! Çekme karnını içeriye be..Hem duymadın mı " Balkonsuz ev,göbeksiz erkek olmaz " diye.. Hadi yine sıyırdın, bir uyduruk deyimle !! (
**" BENİM ONDAN NEYİM EKSİK Kİ ?.. Ya ne bilelim biz.. Sayım Memuru değiliz ya .. Envanterinizi çıkarsak !!!
**"GÜLMEDİ GİTTİ ŞU BAHTIM !!".. Ya arkadaş ’! Kim dedi ki sana bahtın yüzü var diye..Nasıl gülsün ki ? Boşuna hayıflanma !
**Açlık şekeri..Tokluk şekeri..Allah Allah !! Açı,toku mu olurmuş şekerin ?
**" İYİ GECELER !!".. Temenni anladık ta..Sana ne arkadaş adamın gecesinden .. Teşvik ve tahrikçilik bu !!!
**" TATLI RÜYALAR BİTANEM !!!"... Rüyasında bile tatlıcıya yolluyor adamı..Ya tatlı krizi tuttu ; aşeriyor !! Ya da kan şekeri düştü !
**ALLAHAISMARLADIK !!"..Neyi ısmarladın ya ? Sipariş mi verdin ?.. Ya nasip !!
**BAL DUDAK !!"... Öyle gezme ya.. Arılar sokar sonra ’!! (
**"TAŞ GİBİ KADIN !!".. Şunun benzetişine bak ya sen !!! Ya kafana düşerse ?
**GÖZÜ KAŞI YAY GİBİ !!"... Belli hedeflere ok atışından ’!!
**"ÇAKMAK ÇAKMAK GÖZLERİ ..’ .. Hangi marka acaba ?
**"ONUN SENDE GÖZÜ VAR !!!"... İstemiyorsan at gitsin ya; senin gözlerin sana yeter nasılsa !!
**UÇAK-SAVAR !! Sadaka vermekte BELA_SAVAR !!! Hep sadaka versek uçaklarıda savamazmıyız ki
**" HALİ VAKTİ YERİNDE !!!"... Bizim de vaktimiz var ama; halimiz ne olacak ki ?
**"KAYIN_PEDER ; KAYIN- VALİDE , KAYIN- BİRADER !!"... Peder:Baba ; Valide : Anne; Birader: Erkek kardeş malumumuz.. Kayın : Kerestesi değerli orman ağacıdır.Bu nasıl benzetme pekii..???? Ayrıca eşinizi erkek kardeşi nasıl kardeşiniz olsun ki.. Hadi BAL-dız neyse !
**"BİR AŞK İSTİYORUM.. BİR DE ÇAY OLSUN YANINDA !!"..demiş garsona; adam..Aşkı anladım da, çay ile bağlantısı neden ? Demli mi olsun, paşa çayımı yoksa ? Kaç şekerli birader ? Gırgır Çay Evi .
**" EE !!! Eeeeh !! UYUSUNDA BÜYÜSÜN BEBEĞİM NİNNİ DE NİNNİ!!"... Ta kundakta başlıyoruz uyutmaya.. Uyuyan bir toplum sonrası .. Haktır bize !!! (
** NE OLUR ÇATMA KAŞLARINI CANIMMM !!!"... Sanki İstiklal Marşı’sın be.. Bu ne hava ?
**"ALMA MAZLUMUN AHINI,ÇIKAR AHESTE AHESTE !! "... Ya gidin işinize.. Yavaş işleyen adalet,adalet değildir!! diyen de siz değilmisiniz ? Avutmayın mazlumlarımızı !! (KKOÇ)
**"ÖKÜZÜN TRENE BAKMASI GİBİ BAKIP DURMA BE !!!" .. Ya takma kafana, şimdi hızlı tren devri...Katlan kızım bir kaç saniye ne olacak ki.. Bak geçip gitti bile
**"GÖZ GÖRE GÖRE GİTTİ !!" .. Gözün var da gördün hiç olmazsa.. Ya kör olsaydın ?
Ya bakıp durma öyle..Mıknatıs gözlü şey..Sonra gözlerine batarım !!!
" KARADIR BAHTIM KARA --- SÖZÜM KAR ETMİYOR YARA " .. Ya ne trip atıp sızlanıyorsun ki.. Kabul etsin de O damı kara bahtlı olsun senin gibi ..Aferin kıza !!!
**BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM !!! ( Rahman ve Rahim olan Allahın Adıyla) !!! diyor; ahlak dışı her şeyi icra ediyorsun.. Ulan ne halt yersen ye de Allah’ın adını bari anma be !!! (
**Adı DAMAT !!! Adam dam at ’ıp duruyor !! Onun için şu dam aktarıcı,onarıcıları revançta ya
**
**Kim nereden uydurmuş, girmiş ise lügatlara şu "GELİN " kelimesi !!! Külliyen yanıltıcı.. Siz hiç kocasının anasına,babasına " Gelin !!" diyen GELİN duydunuz mu :)) Varsa da yalandan gönül almaca,aldatmacadır !!!
**En büyük hayalperest benim..En büyük umut taciri benim. Ben profesyonel hayal ve umut şirketler sahibiyim. Var mı bu sahada bende varım diyebilen ? Hodri meydan
Açtığım hayal üretme ve umutlandırma merkezine ücretsiz kayıtlar başlamıştır.İlanen duyurulur !
**Ben en mükemmel hayallerin yaratıcısı ve hayallerde yaşayanım. Ya siz ? Buyrun gelin..(
**Ne kadar da ucuz şu "FIRILDAKLAR ! "..Cezbediyor inanın.. Bir tane satın alsam mı ki
**Komşu mahalle bakkalının cirosunun büyük kısmı "FIRILDAK" satışından ..Ne güzel de dönüyorlar esintilerde..Çoğunun de , balkonun da fırıldaklar..Artmakta her gün fırıldakçılar !!!
**" Çakal puslu havayı sever.." miş...Ne puslu,kasvetli hava bu gün..Desenize çakallar basacak şehri...Sanki eksikliği var da !!!!
**İNFAK EDİNİZ !!!! Adam yanlış anlamış.. İNFİLAK eder diye malına elini sürmüyor ya !!! İstif ve stoka devam... Hiç olmazsa nemaları dağıtsa hafifleyecek oysa !
**Bir yarışma açılsa HAYAL ve UMUT üzerine... Hayal üretme ve yeşertme dalında birinci ; umutları yaşama dalında sonuncu olurdum..Zaten umutları tahakkukta sonuncu olmazsanız; hayalde asla birincilik kupasını alamazsınız ! Umutlar gerçekleşmesin ki hayaller hep birinci kalsınlar !
**HACİZ --- TACİZ !!’!! HİCAZ-- NİYAZ !!! Ha,hı,ta,hi,ni,ti. !!! Ne güzel de.. Hacizde ne tacizler,ne hakaretler borçlulara ... Hac’da ne niyaz(dua) lar Allah!ımıza... Bu nasıl dünya ya ?.. Birde bunlara kürdili hicazkar makamını ve ihtiyati tedbiri ekleyin..
**CIRCIR BÖCEKLERİ... Pabucunuzu dama attılar.. Bakın etrafınıza.. Ne kadar dırdır eden, cırlayan ve zırlayan var koro halinde.
**"AÇLIK GREVİ !!! "... Lan yavrum zaten açsın !!! Neyin grevi bu ?
**Hep az yemekten bahseder hadisler..O zamanlardan görmüşler,yarı tok yarı aç kalacağımızı..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.