- 804 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
YORUMLAR
Yazınızın tamamına katılmamakla beraber, haklı olduğunuz yönlerde var. Ne edeceksin sizden öğrendiler böyle barbarlıkları. Bir zamanlar sizde tevhid-i tedrisat kanunu ile bu milletin dinini öğrenme özgürlüğünü elinden almış, camilerini ahır yapmış, kimisini satmış, elde dini mecmua taşımayı yasaklamış, ezanını değiştirmiş, nicelerinin kanına girmiş, laik, inanç boşluğunda bir nesil arzu etmiştiniz. Büyük oranda başarılı oldunuzda. Ama ehli sünneti tamamen bitirmeye muvaffak olamadınız. Arada bir madalyonun öbür yüzünüde çevir. Acaba geçmişte biz ne hatalar ettik diye bir düşün. Biz nasıl bir rüzgâr ekmişiz ki böyle bir fırtınaya tutulduk diye kısa bir mazi turu yap. İyi gelir. Bir nebze rahatlarsın belki. Birde "kendim ettim kendim buldum" türküsünü aç fon müziği eksik kalmasın. Hiç düşünmediniz vaktiyle "keser döner sap döner, gün olur hesap döner" ata sözünü.
Sakın AKP li olduğumu falan zannetme. Gezi olaylarında çok çok büyük yanlışlar yaptığını düşünüyorum.Mesela kendini %50 ye mahkûm etmesi, Allah'ın evine sığınanları ( velev ki ateist, sarhoş olsalar bile) diline dolaması( bu kareyi iyi kullanıp daha hoşgörülü mesela Allah'ın evi ne yüce ki, hoşgörünün merkezi olsa gerekki, ona sığınanın kimliğine bakmaksızın sinesine aldı diyebilirdi, bence bir müslümana yakışanda buydu), mahkeme kararına rağmen diretmesi çok çok büyük su götürmez hatalardı. Ha ana muhalefet çokmu başarılıydı bu süreçte, kesinlikle hayır. Elinde benzinle ateşin üstüne gitti habire. Tahminim ikisinin ortak bir amacıda var bu işte. Oda bu ideolojik kavga ile yine iki kutuplu bir seçime gitmek. Ne dersin.