- 2226 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kaderim…
Canım o kadar yanıyor ki, sensizlik ve özlemin yüreğimin ateşini her dakika yakıp kavuruyor. Kendimize koyduğumuz yasakların içindeyiz, evet herşey zordan da öte ama bu güçlü sevgimizle bunu da yeneceğiz. Ben burada yaşamıyorum, sensizlik beni bitirdi ama sevgimizle ayaktayım. Canım gitti, nefesim kesildi yine de ayaktayım.. Ne demiştin bana sen. “BENİ SENDEN ALANLARA İNAT,BEN SENİ ÇOK SEVİYORUM DİYEBİLMEKTİR SEVMEK..”
Hani bizi ölüm dışında kimse ayıramazdı kalbim..
Ağladım dün gece, kalbimle birlikte.. Bizim için ağladım, ağlıyorum. Belki akan gözyaşlarım bir damla umut olur diye. Kalbimin gözyaşları içimde öyle büyük bir acı bırakıyor ki, hiç dinmeyecek sanki.. Tam umutsuzluğa kapılırken, tam her şeyden vazgeçerken gözlerin geliyor gözüme.. Kayboluyorum o gözlerinin içinde..
Ta derinlere gidiyorum.. Orda geleceğimizi görüyorum, bana olan. aşkını görüyorum.. Bana umut ışığı oluyor.. O kadar temiz o kadar saf ki sevgimiz acımı hafifletiyor.. Bu sensizlik bitsin diye hep bekleyeceğim aşkım..
Aşk, zordur!.. demişler, derler, derler de…
Aşk, küçücük bedeninin içinde, bir kocaman çalının durmadan büyümesidir!
Yakıcı soruysa şu değil midir sence: O dikenli ağacın durmadan büyümesi mi daha fazla can acıtır yoksa çekilerek çıkartılması mı?.. Veya kuruyup yok olması mı?
Diyecek en güzel şeyler bile bazen insanın boğazında düğümlenir ya.. İşte öyle bir şey bu aşk, bu sevda ve seni sevmek..
Ama ben vazgeçmedim, ısrarla hep söyledim, söyledim ki bilesin, biline diye..
İşte bak yine, biraz önce "seni seviyorum" diye fısıldadım, deniz bana gülümsedi. Biraz önce "seni seviyorum" diye fısıldadım ve günesin batışı durdu. Biraz önce "seni seviyorum" diye fısıldadım, yıldızlar binlerce kez daha parlak göründü. Bir az önce "seni seviyorum" diye fısıldadım ve hayatım doldu.
Simdi "seni seviyorum “sana fısıldıyorum, sana hatırlatmak için bu kalp çarpıyor, çünkü sen varsın içinde özlemle.
Biliyor musun içimde ne kadar özlemler biriktirdim, bir an bile harcayamadım, kıyamadım..
Hani diyorum senin soluk almadığın ve senin verdiğin soluğu benim duymadığım bir yer var mıdır?
Hani senin bakıp göz kırpmadığın yıldızlar var mıdır, ben onları görsem?
Hani seni ısıtmayan bir güneş ısıtsa yokluğunda buz tutan kalbimi, senin ısıtamadığın benliğimi.. Hani senin bakamadığın gecenin karanlığındaki ay var mıdır?
Ben onun ışığında zindan gecelerimi aydınlatabilsem..
Sensiz bir dünya istiyorum, senin dünyam olduğunu hatırlamak istemeden..
Gitsem diyorum... Plansız bir gidişle gitsem...
Madem yanına gelemiyorum; sensiz, senden izsiz her yere gidebilsem..
Sensiz diyorum bir yer var mıdır bu şehirde..
Sensiz bir yer var mıdır bu ülkede..
Hayır.. Sensiz bir yer yok yeryüzünde...
sensiz çınar
05.05.2013
Ömer Sabri Kurşun
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.