- 866 Okunma
- 4 Yorum
- 2 Beğeni
..SEVGİNİN MUHTEŞEM GÜCÜ...
......SEVGİNİN GÜCÜ..
Bu mübarek günlerde öylesine kendimce tasvip etmediğim olayları izliyorum ki.Aslında doğduğumdan beri benim ilgi alanım insanmış bu nu bu yaşımda anladım.İnsanların fiziki güzelliklerini her dem sevdim.Ve ya şöyle söyleyelim güzel olan ,yaratılmış her objeyi sevdim ve her kuralı her davranışı sevdim .Sadece güzel olan ve takdir ettim..
Yalan:En tahammül edemediğim olgu.Yalanını yakaladığım kimse gözüm de anın da yerle bir,ayrıca karektersiz insana da tahammülüm yok . Yaratanımız bizi bize akıl vermiş,bir sürü donanım vermiş kullanalım diye !Hani! Nerede biz ne kadarını kullanmaktayız.
Şu an EGE de sakin bir beldedeyim mayıs ayından bu yana öylesine doğanın canlanışına eşlik ettim ki :Yeni doğan kediler anneleri,çiçek açan meyve ağaçları yavrularına uçmayı öğreten cik cik aileleri...Bu günlerdeyse iyice sazı eline ağustos böcekleri aldı:)
İnsanı incelemeyi seviyorum derken şu nu da fark ettim hani şu hiç bir şey olmayıp çok şeymiş gibi kendini sunanlar var ya:))) ben artık onlara bu adı takıyorum:))))
İlk geldiğimde hiç kimse yoktu bir ben koskoca site .Önceleri uyumadığım geceler oldu fakat ev korunaklı her yönden ve alıştım.Haziran ayı gibi gelen komşuların sesleri çalışan makinaların sesleri (belde belediyesi kanalizasyon getirmiş .Forseptikler kapatılıyor. Eh bayağı şenlendik ama !
<<şu da bir gerçek o muhteşem kutsal sessizlik tecavüze uğradı yine insan eliyle.>>
Ben (bir antropOlog arkadaşın tabiriyle : sen bir doğal antrapolog sun demişti)yine iş başındayım.
Öylesine insanlar tanıdım ki anlatamam kendini namus namus deyip kocam dan başka kimsenin eli değemez diyenininden:) ,oyunda taş saklayıp sayı saklayıp başkalarına sayı ve taş için kan kusturup ben adilim diyen yalancılardan:)...Komşunun bahçesinden alacağını alıp kimse görmeden ..aaa Allah korusun haram kimsenin bahçesinden bir şey almam diyen mi ararsınız:) Vallaha geldiğimden beri izliyorum bakalım kalemime daha kimler takılacak.İnsanoğlu işte ?
Ben mi bu arada neler yapıyorum..komşunun bahçesinden limonu alıyorum gerEkirse ve arkadaşımmm bir limon aldım helal et diyorum işte bu kadar.Gerçek samimiyet her dem kazanır.O arkadaşımda bir kekiği bir maydanozu olmadımı bende komşum şu varmıydı sende diye sorması ve gelmesi peşine bir kahve içimi sohbetimizle.... olması gerekende bu..
Her neyse sevgi diye başladık..
Yan komşular çok yaşlılar ve bayan hasta olduğu için gelemeyen site sakinlerinden .Kendi bahçemizi sularken ben oradaki ağaçlara susuzlukları için üzülerek hep su vermekteyim ve onlarla konuşmaktayım.Sevginin gücü benim için çok önemlidir.Nar ağacı benim favori ağacım her sabah ona şarkı söylüyorum nar çiçeğim diye....NE OLDU SİZCE?
DAHA KOMŞU BAHÇELERİN NARLARI CEVİZDEN BİRAZ BÜYÜKKEN BENİM NAR AĞACIMI GÖRMELİSİNİZ....VE DAHASI AĞAÇ BÜTÜNÜYLE BİZİM BAHÇEYE DOĞRU UZATTI KOLLARINI..(SEVGİNİN GÜCÜ)
Şimdi Yasemenim ile konuştum İstanbul da işinin başında. aklı burada ama biliyorum..Perşembe sabahı kuzucuğum ve Sabirem buradalar mutlu haber yani...
Narlar ekime kasıma olacaklar heveslenme diyor bana...İddalıyımmmm ben bu narları ağustos sonunda yerim çünkü olacaklar hep birlikte göreceğiz:)))
SEVGİ VE GERÇEK İÇTEN GELEN SEVGİ GÖSTERMELİK KELİMELERDE YAPAY BİR GÜLÜMSEME İLE ZORAKİ SEVGİ DEĞİL ...GERÇEK SEVGİ BENİM ÖZÜM RUHUMUN GIDASI EVRENİ SARIP SARMALAMA NEDENİM...İNSANLARI OLDUĞU GİBİ YALANLARIYLA ,KAPRİSLERİYLE,ÇİRKİNLİKLERİYLE KABULLENME NEDENİM...
H a bir şeyi unutuyordum...her sabah günaydınlarıyla yerlere yapışan bir komşum sa eşi geldikten sonra aman da aman da selamı bırakın yönü bile dönmez oldu.:))işte bir insanın çiğliği ve ya düşünce bozukluğu ve ya gelen eşin kendi komplexi yüzünden bir insanı emirleri ile asker edişi:)) çok güldüm hemde ne çok.....:))))
İnsanoğlu alem...birilerinden omutla yaşamaya alışmış..kendi özgüvenleri olmayan zavallı konumlar yani...Komplexli insanlarsa ayrı bir konum olacak....
SEVGİYLE IŞILDAYAN,HER YERE EVRENDE SEVGİYİ SUNAN BİR SES ,BİR GÖZ,BİR DAVRANIŞ KUTSALDIR....BİR FARKETTİĞİM NOKTA DA İÇTEN VE BEKLENTİSİZ SUNULAN BU SEVGİ SİZE ÇAĞLAYANLARCA GERİ DÖNÜYOR VE DE SİZİ IŞILDATIYOR...:)))
İŞTE ASLINDA SAYFAMDAKİ YAZILARDA ÇEKTİĞİM FOTOLAR DA SİZLERLE DİYALOĞUM DA HEP BU SEVGİ VAR BENDE.
.SİZ BUNU ALGILAMIYORMUSUNUZ? BENDEN
NARCİÇEĞİM NARIM VE SEMİZLERİM VE DE DOMATESLERİMLE SİZE BAY BAY DERKEN HEPİNİZİ SEVGİYLE GÖNÜLDEN KUCAKLIYORUM..GÜN GÜZEL DERTLER RAFA ..HADİ BAKALIM KAHVE ZAMANI...
.......SİZLERİ SEVİYORUMMMMMMMM:))))
.................................................. EMA
YORUMLAR
Her şeyi ile hayat güzeldir sevgili dost Ema ,lakin o güzellikleri gören göz gerekli asaleti özü , medeniyeti tartan yürek vicdan gerekli ,insanoğlu gittikçe riyakarlığa yöneliyor
iki yüz taşıyor, gündüz başka gece başka , kişinin önünde başka, arkasında başka kişilik bozukluğu yaşıyor beyin tutulması var
insanıyla tabiatıyla, doğasıyla aldığı nefesin kıymetini bilmiyor
Bir garip tarafı da,yalanı can simidi olarak kullanıyor,
Allah korkusu yok ,kuldanda utanmıyor hatta kızarmıyor bile
Samimiyetsizlik had safhada, zan fesat ,kin öfke kıskançlık kazanı sürekli kaynıyor kaybeden asalet oluyor öz oluyor, medeniyet oluyor
İnsanlık omurgasızlaşıyor, bir nokta menfaat için virgül kadar eğiliyor
Gönül gözünüz hep var olsun siz görün duyun hissedin biz okumaya hazırız
Kışı boranı hiç yaşamayın dost ema bol olsun daim olsun hep bahar ile yazınız
iyiki varsınız
Mükemmeldi, sahiciydi arifti ders niteliğindeydi adeta yazınız
Bir gönül dostunuz olarak derimki daim olsun yaşam güneşiniz, yaşam aşkınız
İnsanlık sarafısınız dost Ema aydınlık yarınlara
Engin selam ve saygılarımla
______* * * * * * * * * *_______
Ali Cemal AĞIRMAN
Keşke, keşke İnsanlığı vurmasa Hoyrat geçen ZAMAN