- 1526 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DURDU ŞAHİN’E BAŞBAKANLIK ÖZEL KALEM MÜDÜRLÜĞÜNDEN TEŞEKKÜR
Alaca’nın yetiştirdiği Şair-Yazar Durdu Şahin en son yayınladığı “Şiir Gibi” isimli şiir kitabıyla Şair-Yazar Akademisyen ve Bürokratların beğenisini kazanıyor.
Daha önce Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, eski Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay ile birlikte tanınmış şair yazar, Belediye Başkanı, Akademisyen ve Sivil Toplum önderlerine teşekkürleri kendisine ulaşan Durdu Şahin’e Türkiye Cumhuriyeti Başbakanlık Özel Kalem Müdürlüğü de ilgisiz kalmadı.
29 Nisan 2013 tarihli Türkiye Cumhuriyeti Başbakanlık Özel Kalem Müdürlüğü imzasıyla; “Sayın Durdu ŞAHİN Göndermiş olduğunuz “Şiir Gibi” isimli kıymetli eseriniz ve nezaketiniz için teşekkür ederiz. Çalışmalarınızda başarılar diler, sağlık, huzur ve esenlikler temennisiyle selamlarımızı sunarız. Hasan Doğan” şeklindeki not kendisine ulaştı.
“Şiir Gibi” isimli şiir kitabını şiirden anlayan çevrelerce gördüğü ilgiden son derece memnun kalan şiirin sanatın, edebiyatın kıymetini bilen yöneticilere, devlet ve hükümet adamlarına ve özellikle Başbakanlık Özel Kalem Müdürlüğü’ne teşekkür ve saygılarını sunan Şair ve Yazar Durdu Şahin, “Şiirimiz ve yazılarımız ilgi gördükçe elbette yazacak, saygı değer okuyucularımıza daha güzel eserlerle ulaşacağız. Şairlere ilgisiz kalmayan herkese ve özellikle devlet ve hükümet adamlarına binlerce teşekkür.” dedi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.