- 756 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
sim ve mavi..
sana,
sim ve mavi şiirler buldum
hayal ve üç hece…
düşler içinde uyanıyorsun; eşiğinde durup bir kapının, dağıtıp saçlarını özensiz, korkularını ve kokularını savurup odalara, işaretler bırakıyorsun/mor ki avuçlayıp anahtarı masa üstünden, aynaya bakıp düzelterek sesini, şekil vererek hayallerine kapıyı kapatıp çıkıyorsun.yüreğinden söküp atamadığın odalarla…
düşler içinde uyanıyorsun; bir şiirden gelip, aşk-ihanet/yer-yön ve zaman bildiren harfler öğrenerek, adını/kahramanını ki önce hangisiydi tebessüm eden yüzüne/hüznüne..bil/iyorum geç kalmışlığınla kendine, anne diyorsun önce ve sonra baba…
düşler içinde uyanıyorsun; sek sek oynayan çocuklar, uçurtmalar ve kesikler ki diz kapaklarının hemen altında çoğalıyor kanamaları gitme/lerin..yerinden sökülmüş sesler gibi ipleri sarkarken saçaklarından, emiyorsun karı/yağmuru..boğulmak değil, kala/kalmak canını sıkıyor pencerelerin önünde..bir yer/bir şey/bir kedi ve hep birileri –biryerlerde- diye..kapatıyorsun g-özlerini ve içinde oluyor her şey düş ya da ütopya biraz zaman alıyor büyümek...
düşler içinde uyanıyorsun; bacaklarına sürtünüyor gözlerinden uyku akan bir kedi ve sızıyor içine açık bıraktığın olasılıkların ışığı ki zaman evet/biraz zaman gerekiyor aitsiz günlerin telaşlarında avuç içlerinden d-üşüyor sana ait olmayan..telaşlanıyor ve yaşlanıyorsun henüz erkenmiş gibi gerdanına sokuluyor kokular/korkular…
düşler içinde uyanıyorsun; telaşlı günlerin başlangıcında, geç kalıyorsun zam/ana, bir derse,adrese veya ocakta çayına ki altını kısarak b-akıyorsun sorularına/sorgularına..bil/iyorum dudağından düşmüyor adıM..ister inan/ister inanma ömür az buçuk buna deniyor, tararken saçlarını çocukluğunun, zorda olsa taşımak gibi sırtında çantasını ve hep oyun olsun diye karalamak, hiç çizmediğimiz çizgilere basarak…
(...)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.