- 800 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞİİR VE RESİM SERGİLERİ ile KERMESLER../ Hikmet OKUYAR
Hikmet Okuyar Yaz Etkinlikleri Programları için hazırlıklar yaparken; Okulları, kermesleri, sergileri ziyaret ediyoruz..
özel yetenekli öğrencilerimizle öğretmenlerimizle ve ev kadınları ile ilgileniyoruz..
Kermeslere,
Şiir resim karikatür fotoğraf beste sergilerine,
El işi ev işi örgülere ve yöresel yemeklere çok yoğun ilgi var..
Elektrik elektronik donanımlı projeler ile geri dönüşüm projelerini dikkatle incelediğimiz gençlerimiz umutlarımızı daha çok güçlendirdi.
Öğrencilere, öğretmenlere, Velilere ve Ev kadınlarına o güzel kültür sanat ortamlarında bol bol imzalı
Hikmet Okuyar Şiirleri,
Şebinkarahisar Şiirleri,
Şebinkarahisar Sevdası Şiirleri,
Karadeniz Sevdası Şiirleri,
Amasya Sevdası Şiirleri,
Türkiye Sevdası Şiirleri armağan ettik..
İmzalı şiir armağanlarımız devam edecek.
Okul yöneticilerine, Öğrencilere, Velilere ve kermeslerin organizatörlerine davetleri için teşekkür ediyoruz..
Türkiye genelindeki özel yetenekli öğrencilerimiz şu son günleri kendi özel
yeteneklerini sergileyerek bir adım öne çıkmalı isimlerini duyurmalı ve haber yorum konusu olmalıdırlar..
Okul yöneticilerine, Özel Yetenekli Öğrencilere, Velilere ve kermeslerin organizatörlerine davetleri için teşekkür ediyoruz..
Etkinliklerimiz sürerken İzmir’den arayan Şair Şiir Yorumcusu Birgül Sevil Tekinay’ a, Muğla’dan arayan Eğitimci Şair Şiir Yorumcusu Yazar İlknur Mersin’e Amasya’dan arayan Amasyaşat Başkanı Ünlü Amasyalı Şair Şiir Yorumcusu Müzeyyen Keskin’e Adana’dan Ressam Şair Şiir Yorumcusu Hatice Umut’a şiir seven öğrenci ve velilerin selamlarını gönderdik..
Ziyaretlerimizi; okul ortamlarında, pikniklerde, yayla şenliklerinde ve gezilerde 13 Haziran 2013 tarihine kadar sürdüreceğiz..
Ve sık sık tekrar edeceğiz :
’ TOPRAĞA BİR ŞEBİNGÜLÜ FİDANI DİK TÜRKİYE ÇÖL OLMASIN.. Hikmet OKUYAR ’
Selam sevgi saygı
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı
.............
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.